https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/101999/Samettipuuro/
Näemmä sitä kutsutaan myös samettipuuroksi.
Ja joo, voita paljon, siitä ei naftata!
Näemmä sitä kutsutaan myös samettipuuroksi.
Ja joo, voita paljon, siitä ei naftata!
Vähän on nafti, pingottaa olkapäistä. Sanoi mammavainaa kun kokeili juhlakläninkiä.minä kutsuisin vehnäjauhosta keitettyä puuroa vehnäjauhopuuroksi mutta makusa kullakin sano kissa kun muniaan nuoli
toinen uusi sana mulle on toi naftata, oon pitänyt naftaa dieselöljyn lempinimenä
liian pieni on tosiaan nafti
naftaliinilla ei ole mitään tekemistä dieselin tai ylipäätään maaöljyn kanssa, se on tehty kivihiilitervasta joka taas jää yli kun kivihiilestä tehdään koksia
nafta on ilmeisesti monessa ulkomaankielessä öljystä käytetty sana niin ollaan varmaan jostain se matkittuMutta mistä se dieselin naftanimitys tulee?
nafta on ilmeisesti monessa ulkomaankielessä öljystä käytetty sana niin ollaan varmaan jostain se matkittu
kappas, olin jäljilläTulee kuulemma venäjän sanasta öljy. Poika tiesi. Jotain hyötyä venäjänopiskeluistakin näemmä on!
kappas, olin jäljillä
loogista, venäläisethän on pitkälti kreikkalaiskatolisiaVähän vielä selvitin ja ilmeisesti sanan alkuperäisin alkuperä on kreikassa.
Olin töissä.Missä kaikki ovat?
Tuskin.arvaan että ällää pukkaa ihan väkisellä
HuomentaMissä kaikki ovat?
me luotetaan suhunvarmastikkin.
Olisitpa nähny enkkumaikkani kyyneleet sinä päivänä kun paljastui, että se on Aksu joka kirjoittaa enkusta ällänEdelleen, aikuissellaista...kaks pvää päättää alanko kirjoittamaan jo ensi keväänä.
Kovasti kiinnostaisi kun sillon vois kirjottaa psykologian ja tässä on näitä kursseja jo opiskellut yli puolet tarvittavasta määrästä...
Jjep.me luotetaan suhun
Mun luokanvalvoja aikanaan itki ilosta kun rehtori antoi mulle päästötodistuksen. Alunperin open piti valvoa kesän aikana että suoritan noin 200 jälki-istuntotuntia ja sit luovuttaa todistus.Olisitpa nähny enkkumaikkani kyyneleet sinä päivänä kun paljastui, että se on Aksu joka kirjoittaa enkusta ällän
Äikkämaikan ällistys oli vielä suurempi.
Lukioluokastani kuusi kirjoitti kuusi ällää, enkusta puolet.
Aika hyvin, ottaen huomioon, että lukiooni pääsi kutosen keskiarvolla.
Mut maikat olikin niitä jotka itkee ilon kyyneleitä oppilaidensa puolesta, eikä niitä, jotka jättää oppilaat oman onnensa nojaan ollakseen opettajankoulutuspäivillä.
Kun luottaisin itekin...me luotetaan suhun
se pittää opetella kestämään ressiä jos meinaa pärjätä ärjänteessäKun luottaisin itekin...
Mä olen tullut nyt järjestään joka koeviikolla jollakin tavalla kipeeks ja varmaan ressistä..enkä nuku ollenkaan hyvin näinä päivinä.
Pöh...Mä annan periks vasta haudassa.aika monet on jo tosin lyöneet pyyhkeen kehään