The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
minä kutsuisin vehnäjauhosta keitettyä puuroa vehnäjauhopuuroksi mutta makusa kullakin sano kissa kun muniaan nuoli

toinen uusi sana mulle on toi naftata, oon pitänyt naftaa dieselöljyn lempinimenä
Vähän on nafti, pingottaa olkapäistä. Sanoi mammavainaa kun kokeili juhlakläninkiä.

Mutta onko dieselissä nafta lyhennen naftaliinista? Koikarkotetta se ainakin on mutta...

Edelleen, aikuissellaista...kaks pvää päättää alanko kirjoittamaan jo ensi keväänä.
Kovasti kiinnostaisi kun sillon vois kirjottaa psykologian ja tässä on näitä kursseja jo opiskellut yli puolet tarvittavasta määrästä...
Olisitpa nähny enkkumaikkani kyyneleet sinä päivänä kun paljastui, että se on Aksu joka kirjoittaa enkusta ällän
Äikkämaikan ällistys oli vielä suurempi.

Lukioluokastani kuusi kirjoitti kuusi ällää, enkusta puolet.
Aika hyvin, ottaen huomioon, että lukiooni pääsi kutosen keskiarvolla.

Mut maikat olikin niitä jotka itkee ilon kyyneleitä oppilaidensa puolesta, eikä niitä, jotka jättää oppilaat oman onnensa nojaan ollakseen opettajankoulutuspäivillä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Olisitpa nähny enkkumaikkani kyyneleet sinä päivänä kun paljastui, että se on Aksu joka kirjoittaa enkusta ällän
Äikkämaikan ällistys oli vielä suurempi.

Lukioluokastani kuusi kirjoitti kuusi ällää, enkusta puolet.
Aika hyvin, ottaen huomioon, että lukiooni pääsi kutosen keskiarvolla.

Mut maikat olikin niitä jotka itkee ilon kyyneleitä oppilaidensa puolesta, eikä niitä, jotka jättää oppilaat oman onnensa nojaan ollakseen opettajankoulutuspäivillä.
Mun luokanvalvoja aikanaan itki ilosta kun rehtori antoi mulle päästötodistuksen. Alunperin open piti valvoa kesän aikana että suoritan noin 200 jälki-istuntotuntia ja sit luovuttaa todistus.
tais olla semmonenen win-win tilanne:ROFLMAO:

Yhteistyössä