Pitäisikö miesten heittää kotirouvat pihalle?Riippuu palvelun laadusta. Tuollaisen vätyksen "aviopalveluista" en maksaisi penniäkään, vaan heittäisin pihalle.
En osaa sanoa siihen, kukin perhe tekee omat ratkaisunsa, mutta jos tarkoitat kotiäitiä, joka hoitaa kotona perheen yhteisiä lapsia ja jättää samalla oman työuransa, niin olisihan se aika hullua "heittää ulos", kun taas tuon jutun (jonka veikkaan olevan provo) mukaan mies ei ole halukas tekemään töitä eikä ottamaan vastuuta taloudesta omalta osaltaan, niin sellaisen kyllä pistäisin pihalle. Kotiäidit saavat kuitenkin tukea määrätyn ajan.Pitäisikö miesten heittää kotirouvat pihalle?
Voihan olla, ettei ukko ole alun perin ollut sellainen, vaan muuttunut vätykseksi.Jos nainen joutuu elättämään miestään siksi, että tämä kieltäytyy työstä, on kurjan kohtalonsa ansainnut. Turha valitella pahaa makua, jos on sen mädän omenan itse valinnut.
Oho, meillä ei, sen tiedän varmasti ja on pienenä ajanjaksona nähtykin.Jos mun mies jäis työttämäksi, niin meillä olis kiiltävän siistiä, kaupassa käyty, ja lasten harrastuksiin kuskaus hoituisi rullaten koko perhe nauttisi
Helpottaako se jollain tapaa, kun saa ulista täällä asiasta?Oho, meillä ei, sen tiedän varmasti ja on pienenä ajanjaksona nähtykin.
Etkö saa miestäsi ruotuun?Oho, meillä ei, sen tiedän varmasti ja on pienenä ajanjaksona nähtykin.
Luitko sitä Hesarin alkuperäistä kirjoitusta? Ei ollut kysymys tilpäisestä työttömyydestä vaan siitä, että mies on päättänyt heittäytyä vaimonsa elätettäväksi.En mä näe asiaa noin.
Jos mies päätyisi tilapäisesti työttömäksi niin tottakai mä maksaisin meidän yhteiset kulumme siltä ajalta.
Seksiä saisin kyllä vaikka pukkaisin miehen telttamajoitukseen ja antaisin ongen kouraan.
Oikeasti jotenkin idioottimaisesti ajateltu. Tai sit joku ei ole ymmärtänyt sarkasmin sävyjä.