Kappas. Joku muukin.Voi että miten haluaisin lunnostaan punatukkaista naista jolla vihertävät silmät. Pisamia nenänvarressa ja muutama vaikka rinnoillakin. Nöpöttävät ja kovat nännit vielä ja karvoitus tietenkin myös punertava. Semmoinen aikuinen Peppi Pitkätössu. Semmoista haluan.
Olet oikeilla jäljillä, tuohon kun lisätään vielä vihreät pitsipikkarit ja rintaliivit, on houkuttelevuus 110-prosenttinenVoi että miten haluaisin lunnostaan punatukkaista naista jolla vihertävät silmät. Pisamia nenänvarressa ja muutama vaikka rinnoillakin. Nöpöttävät ja kovat nännit vielä ja karvoitus tietenkin myös punertava. Semmoinen aikuinen Peppi Pitkätössu. Semmoista haluan.
Et varmaan olekaan seksikäs ja/tai punatukka...Hyi vittu, vihreät alusvaatteet
Sopii hyvin myös brunetelle.Olet oikeilla jäljillä, tuohon kun lisätään vielä vihreät pitsipikkarit ja rintaliivit, on houkuttelevuus 110-prosenttinen
OOooo-hhhh.....Et varmaan olekaan seksikäs ja/tai punatukka...
WTF TUO VELJENI HERRASSA TARKOTTAA??????Hyi vittu millaista tekstiä meiltä näppäimistölle puskee tänään veljeni herrassa.
Itselleni tulee mieleen, että ovat rakentaneet median, aikaisempien ihastusten,tai jonkun muun kautta alitajuisen mielikuvan siitä täydellisestä kumppanista, jota sitten loppuelämänsä hakevat sitä. Ja monesti näin missaavat monia potentiaalisia tyyppejä.En ole ikinä tajunnut tuota ihmisten fiksaantumista johonkin hiusväriin. Siis kun jotkut tykkäävät tummista, jotkut blondeista, jotkut punahiuksisista ja tämä monesti tuntuu aika määräävältä tekijältä.
Miten voi joku tykkääminen olla hiusväristä kiinni?
Ja mistä nämä fiksaantumiset syntyvät?
"Peppi" on jotain ihan muuta kuin punainen tukka.En ole ikinä tajunnut tuota ihmisten fiksaantumista johonkin hiusväriin. Siis kun jotkut tykkäävät tummista, jotkut blondeista, jotkut punahiuksisista ja tämä monesti tuntuu aika määräävältä tekijältä.
UGH!En ole ikinä tajunnut tuota ihmisten fiksaantumista johonkin hiusväriin. Siis kun jotkut tykkäävät tummista, jotkut blondeista, jotkut punahiuksisista ja tämä monesti tuntuu aika määräävältä tekijältä.
Oletpa typerä.UGH!
Koko mielipidemaailmaa johtava squaw on puhunut
Ikävä kyllä me kaikki johonkin piirteeseen tai ulkonäköominaisuuteen retkahtaneet ollaan oltu täysin väärässä. Hyi meitä
Anteeksi SUURI JOHTAJATTAREMME, IHAN KAIKKIEN ALAMAISTESI PUOLESTA
Mä en ole mitenkään fiksaantunut mihinkään tiettyyn väriin, mutta jostain syystä en ole ikinä kiinnostunut punapäisistä miehistä tai blondeista....nuorena tykästyin yhteen blondiin poikaan, mutta se tunne lakkasi äkkiä kun oli niin ärsyttävän itseään täynnä oleva kakkaläjäEn ole ikinä tajunnut tuota ihmisten fiksaantumista johonkin hiusväriin. Siis kun jotkut tykkäävät tummista, jotkut blondeista, jotkut punahiuksisista ja tämä monesti tuntuu aika määräävältä tekijältä.
Itse asiassa mä olen aika hiljattain miettinyt tätä samaa asiaa itsekin ystävättäreni kanssa, että minkä takia en ole ikinä kiinnostunut tietyn hiusvärin omaavista miehistä.UGH!
Ikävä kyllä me kaikki johonkin piirteeseen tai ulkonäköominaisuuteen retkahtaneet ollaan oltu täysin väärässä. Hyi meitä
Mä en ole koskaan ihastunut tietyn hiusvärin omaavaan mieheen. Se on muu juttu mikä kolahtaa.UGH!
Onneksi mulla on yleensä kolmen millin siili.Mä en ole koskaan ihastunut tietyn hiusvärin omaavaan mieheen. Se on muu juttu mikä kolahtaa.
Määrään 40 ruoskaa ja viisi päivää häpeäpaalussa.UGH!
Toisaalta näin, toisaalta ei.Värin päähän kuin päähän saa purkista. Pisamoitakin voi nykyään saada tatuoinnin kautta.
Luonteenpiirre kuitenkin tahtoo pysyä samana. Vaikka kuinka yrittäis feikata.
Eli jos vaikka hetkellisesti ihastuiskin johonkin punapäähän, niin syvempien tuntemuksien heräämiseen tarvitaan onneks paljon muutakin.