älkää meikatko, jos ette osaa!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wera"

Vieras
teineille voi nyt vielä antaa anteeksi, mutta mikään ei ole niin karmeaa kuin AIKUINEN nainen jolla meikkivoiderajat näkyvissä, liian tummaa meikkivoidetta, huulet/silmät rajattu miten sattuu, luomivärit vedetty otsaan asti..

OPETELKAA MEIKKAAMAAN TAI ÄLKÄÄ MEIKATKO OLLENKAAN, HERRAN TÄHREN!!
kiitos olen puhunut!

Kyllä mun mielestä saa meikata ei kuulu muille se asia. Itse osaan meikata, on luultu että olen kosmetologi/maskeeraja. Tosin nykyään en meikkaa enää niin usein, tai vaan kevyesti.

No sillähän sitä asioita oppii että tekee vaan. :) eikös meikkivoide ole silloin huonon väristä jos siitä jää jotain rajoja? Mä en ymmärrä miksi sitä edes vedetään koko naamaan sen sijaan että peittäis sillä vaan virheet niin et jäis naama vähän tuoreemman näköiseksi.

surullisinta on, että nämä ihmiset LUULEVAT osaavansa meikata. kuten eräs ystäväni, joka teki häämeikkinsä itse sillä seurauksella että on ruskea naama, valkoinen & kulmat eri korkeudella! :headwall: meinaan revetä nauruun, aina kun käyn kylässä ja näen sen kuvan riippumassa sohvan päällä..

[QUOTE="Wera";29148377]surullisinta on, että nämä ihmiset LUULEVAT osaavansa meikata. kuten eräs ystäväni, joka teki häämeikkinsä itse sillä seurauksella että on ruskea naama, valkoinen & kulmat eri korkeudella! :headwall: meinaan revetä nauruun, aina kun käyn kylässä ja näen sen kuvan riippumassa sohvan päällä..[/QUOTE]

Oletpas ihana ystävä. Olisit voinut opastaa ystävääsi meikkaamaan, etkä vaan hänen takanaan naureskelisi ja ilkkuisi. Hyi sinua.

[QUOTE="vieras";29148400]Luulisi etta vaaleakulmaisillakin olisi sen verran näkyvissä kulmat, että osaa piirtää oikein. jollei joku idiootti ole mennyt kulmiaan pois ajamaan. Eräällä näyttelijällä on kulmat eri korkeudella ja on kaunis.[/QUOTE]

Mulla on aina ollut toinen kulma ylempänä. Vanhemmiten näyttää vaan korostuvan.

[QUOTE="vieras";29148386]Oletpas ihana ystävä. Olisit voinut opastaa ystävääsi meikkaamaan, etkä vaan hänen takanaan naureskelisi ja ilkkuisi. Hyi sinua.[/QUOTE]

No eräs ystäväni kyllä loukkaantuisi, jos menisin arvostelemaan hänen meikkaustapaansa. Meikkasi yhdessä vaiheessa kulmansa ihan oransseiksi. Normaalisti kulmia ei edes näy, kun on niin vaalea, joten oli aika huomattavaa. Pitää itseään hyvänä meikkaajana. Pukeutumisessakin olisi korjattavaa. Yhdistää paljon värejä, niin että tulos on hyvin sekava. En halua loukata, joten mitä nyt siitä sanomaan. En tosin hauku seläntakana.

Yhteistyössä