Näyttää vialliselta kun toi väri on ihan levinnyt , toi rfsu ei kyllä hyvin toimi ... kokeile vaikka pc testi.. jos sulla ollu ovis myöhemmin ?
Toi kyllä näyttää plussalta, eli oikeesti hae joku hyvä testi. Esim apteekin ultra, pc tms.Viineinen kerta kun ostan näitä testejä. Olis vaan ollut omalle mielenterveydelle parhaaksi että olis tullut selkeä nega eikä viivanpaikkoja
Hae toinen testi mielenterveydelle.Viineinen kerta kun ostan näitä testejä. Olis vaan ollut omalle mielenterveydelle parhaaksi että olis tullut selkeä nega eikä viivanpaikkoja
Mäki välillä miettiny et pitöiskö flo poistaa kokonaa mää en oo koskaa mitannu lämpöi.. mulla tänää kp 32/xx ja dpo 12. Eilen testattu apteekin ultralla nega, nyt aattelin vasta perjantaina testata uusiks jos menkkoja ei kuulu.. en tiä onko ees mitää toivoo positiivisesta@haaveilija92 mä nyt en todellakaan ole mikään paras täällä huutelemaan, koska tiedän kyllä miten vauvahaaveet sekoittavat ihmistä ja välillä tuntuu että haamun saa näkyviin pelkällä tahdonvoimalla, vaikkei olisikaan raskaana
Omaa: Mittaileeko kukaan täällä aamulämpöjä ?
Meiltä taitaa tosiaan tämä kierto jäädä välistä, mutta ajattelin ensi kierrolla testailla noita lämpöjä ja aloin nyt jo merkkailla niitä flo:hon
Kun se 'lämpöpäivä' koittaa, niin onko silloin sitten se ovulaatio vai pitääkö juuri silloin kellistää mies/inssata
En enää tiedä mikä olisi se hyvä päivä lähettää uimarit matkaan, kun on tosiaan ollut joka toinen päivä yrityksiä ja kolmenpäivän välein ym... kaikki kokeiltu ja mun flo on ihan sekaisin kun näyttää nyt kaikki tulevat ovut jonnekin kp15 eli luteeli jäisi sen mukaan kymmenen päiväiseksi
Ehkä pitäisi poistaa koko sovellus ja mennä vain fiiliksen mukaan limoja ei viime kierrossa ollut yhtään, eikä tässäkään mitään
No niin munkin mielestä tosi outoa, ei satu seksi ja ei oo kuivaa ... nii en tajua kans mistä johtuu..kaikki kauhukuvat päässä vaikka papa oli just puhdas, eikä mitään erikoisia kipuja oo.@Siltsu onpas outoo, sulla kun tuskin on kuivat limakalvotkaa jos seksi ei muuten oo sattunu
Mulla ollut kans vasen kipeenä, tänää huonovointisuutta ja syömisen jälkeen alkaa oksettava olo.Paljon onnea plussanneille! Teitä on niin ihanan paljon jo tässä kuussa ja kuu ei vielä edes puolessa. Onnellista odotusaikaa!
@W.we Mulla tulee lämmöissä dippi ovispäivänä (aina ei tule selkeää) ja lämmöt pomppaa ylös seuraavana päivä todella selkeästi.
Omaa: Kamalat kivut vasemmassa munasarjassa ovulaation jälkeen ja ollut kamalan huono olo. Aiheuttaako muilla keltarauhanen tämmöistä?