@Neltsuliini Se on ihan tavallinen digi. Siellä ohjeissa luki, että pitää tehdä joka päivä samaan aikaan niin oon tehnyt aina vain aamulla. Ajattelin, että menis sekaisin, jos tekee myös illalla.
Kiitos kauniista sanoistasi!
Harvemmin on menkoista ihminen näin iloinen, tänään alkoi, vihdoin. Viikon (taas) myöhässä. Kyllä stressi siirtää. Ainakin se ensiviikon toimenpide saadaan suoritettua!
Inhottavaa vaan, että just loppui Jälkivuoto. Nämä kestää n. Viikon. Sitten pari päivää ja taukoa toivonmukaan ja sit toimenpide +Jälkivuoto taas. Mut jospa se olisi sitten siinä vihdoinkin.
Anteeksi oma napailu, mutta nyt en kyllä ymmärrä.
Tosiaan huomenna lähtee kp34 ( norm kp29 Max kp30 ) ja äskönkin tuli yhtäkkiä miehen tekemän kotiruuan hajusta niin huono olo että oksensin.
Kp31 tehty negatiivinen testi siis.
Nyt pelkään että joku tulehdus kohdussa tai munasarjassa tai jotakn, koska tosiaan olo todella huono ja kuukautiset ei koskaan myöhässä. Missä kohtaa jos kuukautusia ei kuulu, niin varaisitte gynen? Ehkä voisin loppuviikosta sitten vielä tehdä uuden testinkin... En vain jaksa uskoa siihen ku ma oli nega.
Joo uskon siis kanssa itse että nyt on joku tulehdus, kipu aaltoilevaa ja välillä todella voimakastaKyl mä uskon et pitäis jo näkyy testissä jotain sillon ku menkat on pari pv myöhässä. Ite tein esikoisesta negatiivisen testin 3+5 ja tosi vahvan plussan 4+0. Sillon siis oli kp28 mikä on se mun normaali kierron pituus (pillereillä tai ilman), mut epäilin raskautta jo ennen sitä kun oli niin outo fiilis. Esikoinen on saanut alkunsa vaikka söin pillereitä eli ehdin lopettaa pillerit mutta kuukautiset ei ehtineet olla vielä myöhässä.
Parhaat päivät normaalisti taitaakin olla ovispäivä ja plussapäivä meillä on todettu alentunut määrä normaaleja/eläviä siittiöitä, ne jotka elävät on hitaita ja kaartelevia joka kuukausi on peitot heiluteltu ideaaliin aikaan, vain tuo päivä on joka kerta jäänyt. Ennen hoitoja olisi tarkoitus testata josko aiempi ajoitus auttaisi.@Miina- Siis koska sitä seksiä oikein pitää olla, jotta raskautuu !?
Jos tänään sait tuollaisen, niin eikö se tänäiltana ja huomenna kannata peittoa heiluttaa ?
Itse en tässä kierrossa edes yritä bongailla, koska jätetään suosiolla yrittäminen väliin vakavan sairastapauksen takia, ei oikeen kummallakaan fiilistä tähän kiertoon