.

@kathii voi ei :cry: mikä on parvorokon hoito, vai meneekö se ohi itsellään? Toivotaan että saat pian uuden plussan ja vauvan syliin asti:love:

Hei, pitäiskö kiduttaa itseään ja hakea rfsu:n testejä, saada valeplussa ja nousta pilvilinnoihin - ja sitten testata toisella testillä jolla saa negan ja romahtaa :cautious::rolleyes: anteeksi musta huumorini, nuo rfsu:t näyttää kaikilla niin hirveitä valeplussia että raivostuttaa!!:unsure: otanta on jo niin suuri että luulis firman tekevän asialle jotain..
 
@Tiutau13 menee itsekseen ohi. Periaatteessa kaiketi sinä vaiheessa kun tulee ihottuma ja niveloireet niin tauti on jo lähes nitistetty, kroppa reagoi noihin vasta-aineisiin. Itsellä nyt 3 viikkoa viimeisien oireiden häviämisestä ja veressä onneksi nyt tulevaisuutta varten myös nuo vasta-aineet. Eipä voi ainakaan seuraava raskaus kosahtaa samaan asiaan. Lämpöily sinulla kuulostaa lupaavalta, minulla se oli isoin merkki raskaudesta, olin kirjaimellisesti ihan jäässä, kun kropan lämpö oli niin ylhäällä! Nyt taas tästä kierrosta tiesin heti ettei tärpännyt, kun ei tullut sitä reaktiota!
 
Kertokaahan mistä saa pc:n ovistestejä? Ei näkynyt prismassa, siellä on vain raskaustestejä ja rsfu:n ovistestejä (jotka oli ihan p*skoja)..
Jos sitä yrittäisi nyt uuden kierron myötä nostaa leuan pystyyn ja yrittää rohkeasti eteenpäin ja uutta plussaa. Mieskin sanoi, että tuleva kierto hyödynnetään sitten ihan täysillä, hän kuulemma vaikka itse huolehtii aloitteista parhaimpina päivinä, jos mä sillon taas koomaan ja oon masis keskenmenosta :ROFLMAO:
 
@Tiutau13 menee itsekseen ohi. Periaatteessa kaiketi sinä vaiheessa kun tulee ihottuma ja niveloireet niin tauti on jo lähes nitistetty, kroppa reagoi noihin vasta-aineisiin. Itsellä nyt 3 viikkoa viimeisien oireiden häviämisestä ja veressä onneksi nyt tulevaisuutta varten myös nuo vasta-aineet. Eipä voi ainakaan seuraava raskaus kosahtaa samaan asiaan. Lämpöily sinulla kuulostaa lupaavalta, minulla se oli isoin merkki raskaudesta, olin kirjaimellisesti ihan jäässä, kun kropan lämpö oli niin ylhäällä! Nyt taas tästä kierrosta tiesin heti ettei tärpännyt, kun ei tullut sitä reaktiota!
Heh joo, meidän kämpässä on 22 astetta lämmintä ja joudun olemaan neuletakki päällä ja paksut kollarit jalassa kun ei meinaa tareta!:LOL: villasukatkin olisi jalassa jos löytäisin ne:ROFLMAO:
 
Kertokaahan mistä saa pc:n ovistestejä? Ei näkynyt prismassa, siellä on vain raskaustestejä ja rsfu:n ovistestejä (jotka oli ihan p*skoja)..
Jos sitä yrittäisi nyt uuden kierron myötä nostaa leuan pystyyn ja yrittää rohkeasti eteenpäin ja uutta plussaa. Mieskin sanoi, että tuleva kierto hyödynnetään sitten ihan täysillä, hän kuulemma vaikka itse huolehtii aloitteista parhaimpina päivinä, jos mä sillon taas koomaan ja oon masis keskenmenosta :ROFLMAO:
Cittarista oon hakenu, ei oo meilläkään prismassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: kathii
@toivojatintti miten kävi?

@mimmik eikös sulla ollut tuota oksentelua jo ihan alkukierrossakin, ja muitakin oireita? Eniten ehkä huolettais, jos oksu lentää tasaisesti pitkin kiertoa, tuskin sillon liittyy hormoneihin mitenkään?

@kathii onko kurja uutinen! En ollu ennen kuullutkaan koko parvorokosta, ennen kuin lapsi sen sairasti. Silloin kovasti varmisteltiin multakin, etten vaan oo raskaana. Noh, silloin ei ollut tarkoituskaan olla, joten sen puolesta hyvään saumaan lapsi sen sairasti.

@Tiutau13 toivotaan että palelu merkitsis plussaa, vaikka nyt on toki ulkonakin ollut kylmää! Mutta jos sulla oikein lämmöt on koholla, niin ehkä sitten.

Täällä säästyi testit kokonaan tässä kuussa... Huomenna oli tarkoitus testata, kun ovulaation perusteella ois ollut menkkojen alkupäivä. Alkoivat sitten jo tänään, pah. Tällä kertaa ei niin viiltävä pettymys kuin ekassa kierrossa. Pikkujouluja tulossa ja silleen, ja myös tulevien työprojektien kannalta näin on parempi.
 
@toivojatintti ymmärrän kyllä tuon tuskan!
Monta vuotta jo kuvitellut kaikkia oireita :unsure:
Onko teilläkin ensimmäinen työnalla ? :)

Voi surku uusille kiertolaisille (n)

Ajattelin jättää inseminaatiomukin miehen pöydälle, jos se jaksaisi täyttää sen tänään siiheksi kun pääsen töistä... olisi edes pieni mahdollisuus tässä kierrossa...:whistle:
En tietenkään lähde painostamaan kun tärkeintä nyt että saan toipilaani kuntoon ettei tarvita enää ambulansseja :love:
 
@Siltsu Joko sulla ovulaatio meni? Meillä kun on sama kiertopäivä meneillään (ja sama yrityskertakin!) niin mielenkiinnolla seuraan sun kuulumisia :) Itse tein vasta eilen ekan ovistestin kun mitään oireitakaan ei oo ollut, ja sain vasta tosi haalean viivan. Katsotaan miten pitkälle ovulaatio menee, nyt kun oon tota greippimehuakin litkiny litratolkulla :LOL:
 
Kp35, en ole testanut tänään lainkaan. Huomenna sitten testaillaan ton eilisen "haalean haamun" jälkeen Kuukautisia ei näy ei kuulu :( yritin varata gynea yksityiseltä, mutta vapaita aikoja ei ole kolmeen viikkoon....

Muuten täällä kyllä tosiaan on tippunut paljon plussia
 
@Tiutau13 joo tuo tosiaanki oli ss plussakierrosta! :) itellä lämpö noussut oviksen jälkeen 36,9-37 ja nyt plussa kierrosta aamulämpö jäi tuonne 37,2. Näin oli muistaakseni myös edellisessä raskaudessa, jolloin lämpöjen perusteella arvelin plussaa ja sitä siis olikin :D toivottavasti teillä olisi tärpännyt (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Mä en haluisi valittaa tai olla nega fiiliksillä mut alkaa tuntuu että meille ei sitä raskautta enää tule..
Tuntuu tosi toivottomalta. Menkatkin on niin niukat ettei edes siteeseen asti tule:( ei voi olla normaalia..
Enkä saa ajatuksia muualle niin todella vaikea pysyä positiivisenä tässä kun se suurperhe aina ollut toivottuna.
Mutta tsemppiä muille nyt tähän kiertoon(y)
 
@haaveilija92 Mulla on aina ollut melko niukat ja se on ollut normaalia mulle. Aikaisemmin oon pystynyt raskautumaan.
Mutta tää nyt on jo ihan outoa..
Ollaan oltu lapsettomuushoidoissa ja siellä tutkittu oikeastaan kaikki mahdollinen. Tähän kiertoon käytössä letrotkin,en ymmärrä. Viimeisenä oljenkortena voisin uusia luget(n)
 
@Siltsu Joko sulla ovulaatio meni? Meillä kun on sama kiertopäivä meneillään (ja sama yrityskertakin!) niin mielenkiinnolla seuraan sun kuulumisia :) Itse tein vasta eilen ekan ovistestin kun mitään oireitakaan ei oo ollut, ja sain vasta tosi haalean viivan. Katsotaan miten pitkälle ovulaatio menee, nyt kun oon tota greippimehuakin litkiny litratolkulla :LOL:
Ei vielä ! Mutta nyt olojen perusteella veikkaan että varmaan huomenna irtoilee, tänään tulee lisää ovistikkuja niin pääsee testaan :rolleyes::D himot on hyödynnetty joten sais ovis jo tullakin ! Kiva päästä jännään yhdessä:love: ja greippimehua menny mullakin litroittain, oob tykästynyt jopa sen makuun..
 
@haaveilija92 Mulla on aina ollut melko niukat ja se on ollut normaalia mulle. Aikaisemmin oon pystynyt raskautumaan.
Mutta tää nyt on jo ihan outoa..
Ollaan oltu lapsettomuushoidoissa ja siellä tutkittu oikeastaan kaikki mahdollinen. Tähän kiertoon käytössä letrotkin,en ymmärrä. Viimeisenä oljenkortena voisin uusia luget(n)
Täälläkin niukat 1,5 vuorokauden menkat, joissa yleensä kuluu yksi tamppooni ja yksi normaali side yöllä, muuten selviää pikkuhousun suojalla.
Tosin täällä se raskautuminen ei ole onnistunut, eikä lapsettomuushoidoissakaan muuta vaivaa löytynyt kuin heikko munasarja.

Kerro jos saat jonkun tuomion niukoista vuodoista, minulle niistä ei mitään sanottu o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Voi :( hyvä, että syy selvisi. Voimia sinne ja toivottavasti pian plussaat uudestaan :love: @kathii

@Neltsuliini voi harmi. Tsemppiä uuteen kiertoon. (y)

Mahtavasti kyllä tässä kuussa tullu plussia täälä toivottavasti vielä tulee lisääkin (y) :love: tsemppiä kaikille :love:

Täällä jatkuu limat ja valkovuotoo, etovaa oloa taas. Eilen töissä mulla oli välil kuuma ja välillä paleli ja on nippaillukin (n):)
Hmmp katoin flo sovellusta ja näyttikin et tänään ois niinku kp 20 ja 9 päivän päähän ennusti menkkoi :unsure:
 
@toivojatintti ymmärrän kyllä tuon tuskan!
Monta vuotta jo kuvitellut kaikkia oireita :unsure:
Onko teilläkin ensimmäinen työnalla ? :)

Voi surku uusille kiertolaisille (n)

Ajattelin jättää inseminaatiomukin miehen pöydälle, jos se jaksaisi täyttää sen tänään siiheksi kun pääsen töistä... olisi edes pieni mahdollisuus tässä kierrossa...:whistle:
En tietenkään lähde painostamaan kun tärkeintä nyt että saan toipilaani kuntoon ettei tarvita enää ambulansseja :love:
Joo on ensimmäinen , siks ahdistaa ku ei tiä tuleeko luonnollisesti vai tarvitaanko hoitoja :(
 
@toivojatintti miten kävi?

@mimmik eikös sulla ollut tuota oksentelua jo ihan alkukierrossakin, ja muitakin oireita? Eniten ehkä huolettais, jos oksu lentää tasaisesti pitkin kiertoa, tuskin sillon liittyy hormoneihin mitenkään?

@kathii onko kurja uutinen! En ollu ennen kuullutkaan koko parvorokosta, ennen kuin lapsi sen sairasti. Silloin kovasti varmisteltiin multakin, etten vaan oo raskaana. Noh, silloin ei ollut tarkoituskaan olla, joten sen puolesta hyvään saumaan lapsi sen sairasti.

@Tiutau13 toivotaan että palelu merkitsis plussaa, vaikka nyt on toki ulkonakin ollut kylmää! Mutta jos sulla oikein lämmöt on koholla, niin ehkä sitten.

Täällä säästyi testit kokonaan tässä kuussa... Huomenna oli tarkoitus testata, kun ovulaation perusteella ois ollut menkkojen alkupäivä. Alkoivat sitten jo tänään, pah. Tällä kertaa ei niin viiltävä pettymys kuin ekassa kierrossa. Pikkujouluja tulossa ja silleen, ja myös tulevien työprojektien kannalta näin on parempi.
Negatiivinen tänää, mutta menkkojakaa ei näy.. toivottavasti pian alkais..
 
Mulla alkoi menkat tänään, ei ollut sitten kiinnittymisvuotoa se eilinen, höh :unsure: Mutta positiivistahan tää vaan on, nyt on kierto sit virallisesti startannut, ei muuta ku jatkossa uutta yritystä! :) Toivottavasti lähtis kierto nyt jo heti säännöllisesti ja toi luteaalivaihe sais jatkossa olla sen yli 10 pv eikä tälleen 8pv... Hetken nyt pysyn ainakin vielä taustalla, katotaan nyt miten tää kierto alkaa jatkossa sujumaan:D
 
Pikainen oma napa jälleen ,anteeksi siitä (n) mutta siis tänään täs iltapäivästä ku kävin vessassa niin paperiin jäi siis kirkasta limaa ja ruskehtavaa, ihan vähän veri viiruja pyyhittäes:eek: en muista kyl et ois ennemmin ollu esikoisen aikaankaan :cautious: on vaan jotenki jännä fiilis ja välillä tulee sellane kuumottava olo kasvoihin mitä oli eilen töissäkin :oops:
 
@mimmik mulla kans ollu välillä tota naaman kuumotusta, eniten sitä oli dpo4-7, aattelin kans että oisko tärppi käyny, nyt dpo11 eikä oo enään ollut, muutkin "oireet" kaikonneet, toivottavasti silti plussa tulisi:giggle: sulla oireet kyllä kuullostaa lupaavilta!

Pahoittelut uusista kierroista mitä oli tullut :unsure:

Itse aattelin huomis aamuna testata, vaikka niinkuin sanoinkin, että ei oikein oireita ole, mutta olis ees haamujen haamu kiva saada, että voisi tietää et jotain edes tapahtuisi..(n)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik
@Hemppanen :) toivottavasti sulle huomenna tulis plussa  (y)
Jännä, kun siis mulla tuli eilen toi naaman kuumotus ja välillä oli kuuma ja välillä ihan paleli..  :unsure: :ROFLMAO: pientä nippailua ollu tänään aaltoilevasti ja pientä etomista . Yritän malttaa vielä olla testaamatta jos ens viikolla viimeistään  :giggle: :LOL:
 

Yhteistyössä