hevoseton mies on huoleton mies....juu ja aion pitää huolen siitä ettei tuo status ihan hetkessä muuksi muutu, jos enää ikinä.
Voi hyvät sylvit*huokaan syvään*...
Aamukiireessä huomasin sen epämääräsen kasan tossa ns.pikkueteisessä..
..ja nyt kun siihen kunnolla silmäni loin niin.
Ihan äkisti en muista nähneeni niin kurarapahiekkatomusia ulkovermeitä!!! Ja kaksin kappalein!! Voi sun %##@*%=!@*= heviletit taas Perkiön junalautta-asemalla!
No, tämä päivä meneekin näemmä hiekkapesuohjelmaa pyörittäessä....löytyisköhän nuille mitään maastokatu-uskottavia kurahaalarivermeitä?...
Mun on ihan pakosti tuon isomman vermeet pyöritettävä koneessa koska pohjaväriäkään ei näy..ja arvaas vaan mimmonen hiekkasotku tulikin kylppärin lattialle rakista ja housuista! Varmasti puolet jonkun hiekkalaatikosta lojuu nyt kylppärissä...nuorimman varusteet vaan harjasin puhtaaksi, hällä olikin vaan siisti kuravana takin selkämyksessäJos on paikka missä saa ne kuivaksi niin turha pestä. Odottaa vaan että kura kuivuu ja ropistelee pois. -Silleen mä teen mun työsaappaille.
Hä? Mitä on j ä ä suklaa? Ikinä kuullukaan...Miehellä on tänään synttärit,niin ostin herkuksi Moritz jääsuklaata.
Itelle ostin lakupiparia ja juustoa
Googlaa,on muuten hyvää. Siinä on käytetty mm kookosvoita tai öljyä,muttaa kookos ei maistu.Jääsuklaa vissiin sen takia kun se sulaa suussa ja nopeasti huoneenlämmössä.Hä? Mitä on j ä ä suklaa? Ikinä kuullukaan...
Hyvää juhlahumupäivää sinne!
Mä löysin hätäpäissäni vaan läjän jääsuklaan teko-ohjeita...eivät muuten hankalia herkkuja olekaan että jos oikein kolottaa sokerihammasta..Googlaa,on muuten hyvää. Siinä on käytetty mm kookosvoita tai öljyä,muttaa kookos ei maistu.Jääsuklaa vissiin sen takia kun se sulaa suussa ja nopeasti huoneenlämmössä.
Kiitos.
Kookos on hyvääMä löysin hätäpäissäni vaan läjän jääsuklaan teko-ohjeita...eivät muuten hankalia herkkuja olekaan että jos oikein kolottaa sokerihammasta..
Mutta siis ovat suunmakuisia siis. Se..mikäsenytoli...se suklaa missä on sitä kookoshiutalemassaa sisällä...no enivei, se on hyvää. Eli tykkään kyllä kookoksesta.
Bounty!Mä löysin hätäpäissäni vaan läjän jääsuklaan teko-ohjeita...eivät muuten hankalia herkkuja olekaan että jos oikein kolottaa sokerihammasta..
Mutta siis ovat suunmakuisia siis. Se..mikäsenytoli...se suklaa missä on sitä kookoshiutalemassaa sisällä...no enivei, se on hyvää. Eli tykkään kyllä kookoksesta.
Hei! Just tuo!! Siinä on sitten niin synnillinen herkkupatukka että!Bounty!
HyhMaistuu ihan homeelle tää joku metka jonkun inkivääriolut.
Urheasti join kuiteskin.