The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
@krut kuule. Osaatko sanoa, miten kauan voisi mennä ajaa Kolarista Saariselälle maaliskuussa? Ja onko matkan varrella edes pari, kolme huoltoasemaa missä voisi vaikkapa vauvan vaipan vaihtaa?

Kainuunkin "autius" tossa syksyllä yllätti. Enää en oleta että ihan kohta tulee huoltsikka :D

Terjens:)!
Se on kuule uus viikko korkattu(y)
Ja kun on kuulema oikeen ahkerana höyrypäänä niin saa lähteäkin etuajoissa töistä pois:D...tai sitten kolleegat kyllästy mun varsin huonoihin juttuihin ja naaman kattomiseen...

Siunattu vesisade! Eikäpäs tuukaan vaakatasossa suoraan mitä luvattiin vaan aika kivasti tihkuttaen. Tässä vois nyt sateen myötä olla saumaa jopa auringon pilkahtamiselle:love:..."sateen jälkeen paistaa aina aurinko":rolleyes:...mutta ei voi enää olla niin pimeetä ja ankeutuksellista kuin eilen. Jestas, se oli koko päivän yhtä synkkää ja pimeetä marraskuista päivää(n)

Hei, aattelepa - ylihuomenna on jo torjantai:)! Kyllä tää tästä taas suttaantuu.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Voi hyvät sylvit*huokaan syvään*...
Aamukiireessä huomasin sen epämääräsen kasan tossa ns.pikkueteisessä..

..ja nyt kun siihen kunnolla silmäni loin niin.
Ihan äkisti en muista nähneeni niin kurarapahiekkatomusia ulkovermeitä!!! Ja kaksin kappalein!! Voi sun %##@*%=!@*= heviletit taas Perkiön junalautta-asemalla!

No, tämä päivä meneekin näemmä hiekkapesuohjelmaa pyörittäessä:confused:....löytyisköhän nuille mitään maastokatu-uskottavia kurahaalarivermeitä?...

r0s
Voi hyvät sylvit*huokaan syvään*...
Aamukiireessä huomasin sen epämääräsen kasan tossa ns.pikkueteisessä..

..ja nyt kun siihen kunnolla silmäni loin niin.
Ihan äkisti en muista nähneeni niin kurarapahiekkatomusia ulkovermeitä!!! Ja kaksin kappalein!! Voi sun %##@*%=!@*= heviletit taas Perkiön junalautta-asemalla!

No, tämä päivä meneekin näemmä hiekkapesuohjelmaa pyörittäessä:confused:....löytyisköhän nuille mitään maastokatu-uskottavia kurahaalarivermeitä?...

Jos on paikka missä saa ne kuivaksi niin turha pestä. Odottaa vaan että kura kuivuu ja ropistelee pois. -Silleen mä teen mun työsaappaille.

Vettä satanut koko päivän.
Töissä tänään,oli vähän erinlainen päivä kun siellä vahataan lattiat,asukkaat oli muualla. Mie siivosin 2 asukkaan komerot.
Sitten 12-13 oli niska-selkäryhmän jumppa,kuntouttavassa työtoiminnassa saatiin fysioterapeutti pitämään jumppaa 5 tiistaina. Nyt kyllä väsyttää kun ensin kävelin sinne n 2 km,sitten tunnin jumppa ja kauppaan :D:)

Jos on paikka missä saa ne kuivaksi niin turha pestä. Odottaa vaan että kura kuivuu ja ropistelee pois. -Silleen mä teen mun työsaappaille.
Mun on ihan pakosti tuon isomman vermeet pyöritettävä koneessa koska pohjaväriäkään ei näy:notworthy:..ja arvaas vaan mimmonen hiekkasotku tulikin kylppärin lattialle rakista ja housuista! Varmasti puolet jonkun hiekkalaatikosta lojuu nyt kylppärissä...nuorimman varusteet vaan harjasin puhtaaksi, hällä olikin vaan siisti kuravana takin selkämyksessä:D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Googlaa,on muuten hyvää. Siinä on käytetty mm kookosvoita tai öljyä,muttaa kookos ei maistu.Jääsuklaa vissiin sen takia kun se sulaa suussa ja nopeasti huoneenlämmössä.
Kiitos.
Mä löysin hätäpäissäni vaan läjän jääsuklaan teko-ohjeita:D...eivät muuten hankalia herkkuja olekaan että jos oikein kolottaa sokerihammasta..

Mutta siis ovat suunmakuisia siis:). Se..mikäsenytoli...se suklaa missä on sitä kookoshiutalemassaa sisällä...no enivei, se on hyvää:p. Eli tykkään kyllä kookoksesta.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä löysin hätäpäissäni vaan läjän jääsuklaan teko-ohjeita:D...eivät muuten hankalia herkkuja olekaan että jos oikein kolottaa sokerihammasta..

Mutta siis ovat suunmakuisia siis:). Se..mikäsenytoli...se suklaa missä on sitä kookoshiutalemassaa sisällä...no enivei, se on hyvää:p. Eli tykkään kyllä kookoksesta.
Kookos on hyvää :p
Noissa suklaissa ei oo mitään sisällä :)

r0s

Bounty!

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat

Yhteistyössä