Kyllä mä sanoisin, ettei
ruskea tuhru/vuoto ole varmastikaan vaarallista. Mulla ainakin kahden alkuraskauden verran siitä kokemusta. Päivittäistä tuhrua monta viikkoa. Mun lääkäri molemmissa raskauksissa, varhaisultrissa, nähnyt pienen läntin kohdun seinämässä missä kudosnesteitä ja ilmeisesti myös verta vähän. Helposti alkuraskaudessa kuulemma just tulee tällaista kun kohtu rajussa muutoksessa ja hiusverisuonia voi rikkoutua.
@Lapanen87 pikaista paranemista! mulla plussan aikaan tuli aivan järkyttävä man flu ja olin aivan veks pelistä. Ei pystynyt muuta kuin makaamaan ja katsomaan vierestä kun elämä tapahtuu. En muista milloin olisin ollut noin kipeä kun normaalisti oon sen max pari päivää vähän kipeä kun flunssa iskee.
@atvk87 matka kuulostaa tosi ihanalta idealta!
Pitäis varmaan itsekin tuo papa käydä otattamassa. En edes muista milloin viimeksi. Taisin joskus siinä viime joukkoseulonnan hujakoilla olla käynyt itse, joten se seulonta jäi käymättä. Mutta sen jälkeen en kyllä ole käynyt, eli muutama vuosi aikaa.
Mulla on joskus nuoruusvuosina kondylooma aiheuttanut solumuutoksia, jota on poistettu päiväkirurgisessa. En edes itse asiassa tiedä mikä muu voi aiheuttaa solumuutoksia sinne
Tänään palattu viikon lomalta takaisin töihin. oli tosi kivaa olla perheen kesken poissa perus arjen pyörityksestä hetki. Mutta kyllä on kiva taas tulla töihinkin kun joka päivä niin paljon puuhattu kaikkea, että olin itse tosi helposti puhki. En tiedä miten pärjään töissä kun koko viikon nukkunut pojan kanssa samaan aikaan päikkäreitä
Ja tosiaan pari päivää ultraan täälläkin, yikes. Jotenkin ajatuksissa vain pyörinyt, että onneksi sanoin pomolle jo raskaudesta, koska jos keskiviikkona tulee huonoja uutisia niin voin sitten sanoa että menen kotiin sitä suremaan enkä enää takaisin töihin sinä päivänä. En ole kauheasti edes uskaltanut antaa ajatuksissa tilaa sille, että uutiset olisi hyviä
onneksi sentään koko ultra ei jatkuvasti pyöri mielessä.
Mulla on vähän sen yhden oksennuskerran myötä palannut sellanen tosi lievä huonohko olo aamulla, eilen joutui pitää aamupalaa syödessä taukoa kun alkoi tuntumaan vähän jännältä mahassa. Loman aikana kerran vai pari tuli sydänääniä kuunneltua kotona, Poika on kauhean kiinnostunut siitä ja haluaa, että hänenkin mahaa kuunnellaan
12+1