The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Aqela
No niin onkiikii...ja tomaattikin on ihan eri juttu kuin ketsuppi:geek:

Keskimmäinen nyt halutessaan kuorruttais koko seutukunnankin ketsupilla:D...mutta joo, srirachi/kukkosoosi on hyvvää :)
Juuh,mutta samantien näköjään sulikin pois :(
Kyllä mie kaipaan jo pakkasta ja lunta. Tosiaan ois valoisampaa eikä niin pimeetä ku mörön persauksessa. :D
Eikä pakkasta tarvia hirveesti olla,kuhan ees vähän. :unsure:
Lunta ja muutama aste pakkasta on hyvä.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ok, mie lähen hakemaan energiaa kaupungilta,
Mulla on sellainen energiamittari mikä nousee pystyyn, mutta joo ei siitä enempää. ainakaan tällä kertaa, heippa ja hyvät päivän jatkot :)

Ja höpsistä, mun maailmassa asiat toimii näin. Mutta nyt persuke irti sohvasta ja sitä energiaa keräämään. Kivaa päivää kaikille, energistä sellaista.

r0s
Nii. Kukaan ei sit varoittanut mua siitä että huomenna on isänpäivä!

V.ittu että oli Prismassa porukkaa! Puolet jäi ostamatta kun tuli kiirus kotiin. Hermostuttavaa kun jengi sinkoilee kärryineen niin että silmissä vilisee. :confused:

• Tykkää
Reactions: Aqela
Nii. Kukaan ei sit varoittanut mua siitä että huomenna on isänpäivä!

V.ittu että oli Prismassa porukkaa! Puolet jäi ostamatta kun tuli kiirus kotiin. Hermostuttavaa kun jengi sinkoilee kärryineen niin että silmissä vilisee. :confused:
oli kyllä aika reippasti sakkia ja paljon pariskuntia missä mies työnsi lammasmaisesti kärryjä emäntäsä persien takana

on jollain miehillä valtuudet aika vähissä kun ei voi edes kaupassa käydä omin lupineen

Yhteistyössä