The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ja nyt pitäisi laittaa lohi graavaaviksi. Toiseen tilkka teriyakisoijaa sekä suolaa ja toiseen perinteinen tilli kera suolan.

On ääresthyvää toi soijagraavattu kun turauttaa vielä wasabia päälle. :p
Namskis,kelepais mulle :p
Pitäiskin joku päivä,kun syön 1 herkkuaterian,ehtiä lohta kaupasta.
Eilinen herkkuateria kun ei ollut sitten kovin makunautinto.;)

Viimeksi muokattu:
Kake on aika korni kyllä. Sopiva vastaveto jos joku linkittää Ruohosen veljeksiä.
Jos et lopeta niin mä laitan seuraavaksi Mikko Alataloa!
Se olikin muuten näky kun mä ja pitkätukkahevikitaristi vedettiin härkäparina känkkäränkkää parketilla!

Joillain lauluilla on merkitystä. Se oli Eaglesin Hotel California jonka tahtiin vein ex-rouvakultani ensimmäisen kerran tanssiin ja tajusin, että nyt sulla Aksu on sylissäsi jotain josta pidät kiinni vaikka henki menisi.
En ole sitä koskaan suostunut soittamaan, edes pyynnöstä.
Se laulu kuuluu vain yhteen hetkeen joka ei toistu.

Jos et lopeta niin mä laitan seuraavaksi Mikko Alataloa!
Se olikin muuten näky kun mä ja pitkätukkahevikitaristi vedettiin härkäparina känkkäränkkää parketilla!

Joillain lauluilla on merkitystä. Se oli Eaglesin Hotel California jonka tahtiin vein ex-rouvakultani ensimmäisen kerran tanssiin ja tajusin, että nyt sulla Aksu on sylissäsi jotain josta pidät kiinni vaikka henki menisi.
En ole sitä koskaan suostunut soittamaan, edes pyynnöstä.
Se laulu kuuluu vain yhteen hetkeen joka ei toistu.
Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co!

Just lauloin vähän aikaa sitten känkkäränkkää ruttunaamalle. Rupes itkemään.

r0s
Ostin valmiita punajuurifalafelia ja tein dipin. Noi falafelit oli kuivia ja mauttomia ja osa oli murskana ja osa ehjiä. :(

Hyy. Pare kai tehdä itse. Kikherneitä, valkosipulia, punajuurta, sitruunamehua, suolaa, mustaapippuria ja vaiks vähän vielä tahinia. Sit kierittelee seesaminsiemenissä ja paistaa runsaassa oliiviöljyssä.

Dippiin sopisi joko sinihome- tai vuohenjuusto.

• Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Hyy. Pare kai tehdä itse. Kikherneitä, valkosipulia, punajuurta, sitruunamehua, suolaa, mustaapippuria ja vaiks vähän vielä tahinia. Sit kierittelee seesaminsiemenissä ja paistaa runsaassa oliiviöljyssä.

Dippiin sopisi joko sinihome- tai vuohenjuusto.
Joo,ite kun tekisi,tulisi hyvää. Mutta viime aikoina en pahemmin oo tehny ruokaa. Mitä nyt viimeksi niitä pinaattilettuja ja kisoille & itselleni kanaa vesihauteessa uunissa.

Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co!

Just lauloin vähän aikaa sitten känkkäränkkää ruttunaamalle. Rupes itkemään.
No kun ei mikään kelpaa niin laitetaan sit suomirokin aatelia.
Tossa on Läntinen parhaassa vedossaan. Luokkakaverini Stenu vetää bassot ja on muuten yks parhaita basisteja joita kuvitella saattaa. Kaverina vielä parempi.
Jos ruttunaamaa itkettää niin sillä on vaan nälkä.

• Tykkää
Reactions: Kais, Bitch ja r0s
Mulla oli ikää ehä rippikoululaisen verran kun kuulin bändiä jossa oli Juju kitarassa ja Kuoppis rummuissa. Basistia en ikäväkseni muista.
Bändin nimi oli Angeldust ja se oli kovinta kamaa mitä olen koskaan nähnyt.
Kuoppiksella ikää ehkä 13 mutta voi vittu mitkä taidot.

Yhteistyössä