Onneksi aina voi tehdä uuden nimimerkin.Tämä kerpele vaati kirjautumista enkä muistanut salasanaa sitten niin millään
Onneksi aina voi tehdä uuden nimimerkin.Tämä kerpele vaati kirjautumista enkä muistanut salasanaa sitten niin millään
Täälläkin. Sokeria en oo syönyt missään muodossa kymmeneen päivään. Enkä valkoisia jauhoja, pastaa tai riisiä. Oluttahan ei tietenkään lasketa.
Rehuja oon syönyt niin että ripset kasvavat puolitoistakertaisen pituisina eikä pärstässä oo yhtäainutta finniä.
Niimpä,mie oon kirjoittanut salasanan muistiin ja laitteet muistaa mulla automaattisesti tään nikin + salasananTämä kerpele vaati kirjautumista enkä muistanut salasanaa sitten niin millään
Niin minäki luulinNiimpä,mie oon kirjoittanut salasanan muistiin ja laitteet muistaa mulla automaattisesti tään nikin + salasanan
Hups,ei vissiin toiminut sittenNiin minäki luulin
Namskis,kelepais mulleJa nyt pitäisi laittaa lohi graavaaviksi. Toiseen tilkka teriyakisoijaa sekä suolaa ja toiseen perinteinen tilli kera suolan.
On ääresthyvää toi soijagraavattu kun turauttaa vielä wasabia päälle.
Bändi vetää todella hyvin mutta Kake ei ole koskaan ollu mun suosikkejani. En kyllä vikaakaan keksi mutta makuasia se on sekin kun kissa persettään nuolee.Sinnittelemässä. Toipumassa. Masentumassa. Oppimassa kävelemään. Palaamassa töihin pikkuhiljaa.
Ja kyllä täältäkin pesee, härifrån tvättas också:
https://youtu.be/vYQRrvHbFM0
Kake on aika korni kyllä. Sopiva vastaveto jos joku linkittää Ruohosen veljeksiä.Bändi vetää todella hyvin mutta Kake ei ole koskaan ollu mun suosikkejani. En kyllä vikaakaan keksi mutta makuasia se on sekin kun kissa persettään nuolee.
Biisi
No tää ei o humppa eikä siis mikään rangaistus.
Mitä sun eilinen ruoka oli?Namskis,kelepais mulle
Pitäiskin joku päivä,kun syön 1 herkkuaterian,ehtiä lohta kaupasta.
Eilinen herkkuateria kun ei ollut sitten kovin makunautinto.
Jos et lopeta niin mä laitan seuraavaksi Mikko Alataloa!Kake on aika korni kyllä. Sopiva vastaveto jos joku linkittää Ruohosen veljeksiä.
Ostin valmiita punajuurifalafelia ja tein dipin. Noi falafelit oli kuivia ja mauttomia ja osa oli murskana ja osa ehjiä.Mitä sun eilinen ruoka oli?
Meillä oli tosi pahaa intialaistyylistä kanaa. Curry ei maistu miltään ellei joukossa ole kunnolla rasvaa!
Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co!Jos et lopeta niin mä laitan seuraavaksi Mikko Alataloa!
Se olikin muuten näky kun mä ja pitkätukkahevikitaristi vedettiin härkäparina känkkäränkkää parketilla!
Joillain lauluilla on merkitystä. Se oli Eaglesin Hotel California jonka tahtiin vein ex-rouvakultani ensimmäisen kerran tanssiin ja tajusin, että nyt sulla Aksu on sylissäsi jotain josta pidät kiinni vaikka henki menisi.
En ole sitä koskaan suostunut soittamaan, edes pyynnöstä.
Se laulu kuuluu vain yhteen hetkeen joka ei toistu.
Ostin valmiita punajuurifalafelia ja tein dipin. Noi falafelit oli kuivia ja mauttomia ja osa oli murskana ja osa ehjiä.
Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co!
Just lauloin vähän aikaa sitten känkkäränkkää ruttunaamalle. Rupes itkemään.
Joo,ite kun tekisi,tulisi hyvää. Mutta viime aikoina en pahemmin oo tehny ruokaa. Mitä nyt viimeksi niitä pinaattilettuja ja kisoille & itselleni kanaa vesihauteessa uunissa.Hyy. Pare kai tehdä itse. Kikherneitä, valkosipulia, punajuurta, sitruunamehua, suolaa, mustaapippuria ja vaiks vähän vielä tahinia. Sit kierittelee seesaminsiemenissä ja paistaa runsaassa oliiviöljyssä.
Dippiin sopisi joko sinihome- tai vuohenjuusto.
No kun ei mikään kelpaa niin laitetaan sit suomirokin aatelia.Jos laitat Mikko Alataloa täältä tulee Bogart Co!
Just lauloin vähän aikaa sitten känkkäränkkää ruttunaamalle. Rupes itkemään.
Oisko kellään hyvää porkkanalaatikon ohjetta mihin ei tule mitään viljaa ?
Kai sen voi tehdä ilmankin.
http://ruokapankki.blogspot.com/2013/12/mantelinen-porkkanalaatikko.htmlOisko kellään hyvää porkkanalaatikon ohjetta mihin ei tule mitään viljaa ?
Kai sen voi tehdä ilmankin.