Noin kymmenen
Asiasta toiseen. Kuinka monta wc-paperirullaa kuluu viikossa? Montako henkilöä?
Asiasta toiseen. Kuinka monta wc-paperirullaa kuluu viikossa? Montako henkilöä?
Mä katson joskus netistä videopätkiä.
Rullaa vai henkilöä?Noin kymmenen
Rullaa vai henkilöä?
En muista missä ne pätkät on.Voisitko laittaa pari linkkiä esim. yyveenä, niin tarkistan, että onko se sen tyyppistä ku ajattelin
Mie en linkkaa enempää ku ne edelliset
Voi pee.. Sitten en tee tuolla tiedolla mitään.Rullaa ja tarkkaa henkilömäärää en laita ku tyttöystävä haluaa pysyä anonyyminä
En muista missä ne pätkät on.
Voi pee.. Sitten en tee tuolla tiedolla mitään.
Mutsi on sitä mieltä että mulla ja aikuisella lapsella menee liikaa viikon aikana.Voin vastata myöhemmin mikäli kerrot mitä teet kyseisellä tiedolla
Etsin jotakin vastaavia. En tiä millä sanalla löytää ne mitä olen katsonut.Minkälaisilla hakusanoilla ne voisi löytyä?
Mutsi on sitä mieltä että mulla ja aikuisella lapsella menee liikaa viikon aikana.
Täytyy alkaa tarkkailemaan...toki sitä kuluu.Arvio?
Mä koitan käyttää aika vähän, just toissapvänä ostin uuden paketin kun oli enää rulla jälellä..mutta edellisessä paketissa olikin monta rullaa..Mutsi on sitä mieltä että mulla ja aikuisella lapsella menee liikaa viikon aikana.
Muuten kävis mutta emmä halua kertoa miss asunVoisitteko ottaa minut joskus peliin mukaan?
Heii, me too.Muuten kävis mutta emmä halua kertoa miss asun
Pääset sitten mukaan kun tullaan käymään Oulussa!
Eikun se kirjoitetaan #MetooHeii, me too.
Mä tuota tarkoittanut.Eikun se kirjoitetaan #Metoo
Mä tuota tarkoittanut.
Jaa soriVoi kettu..
Jaa sori
Miten sä teet ne broileripyörykät sellasiks ettei tule kuivia?Mulla on menossa paahdettujen uunirehujen pilkkominen. Kuorimisosuus tuli jo selvitettyä onneksi. Sit pitäisi surauttaa valkosipuli-chilimajoneesia lisukkeeksi ja paistaa broileripyörykät.
Lasissa tumma keisari.