The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nii ja päivää kettinkiin.
Tää päivä meni taas katolla. Poistetus sammalen ja sen mukana lähteneen soran tilalle oli ny katoille tullu viis tonnia uutta soraa suursäkeissä.
Tänään ny sit leviteltiin kolme tonnia kahdelle isommalle katolle ja huomenna kaks tonnia neljälle pienemmälle.
Vaikka on vähemmän niin ottaa kovemmalle kun noilla pienemmillä katoilla on puolemmetrin korkeuserot niin kottareilla ei tee mitään vaan menee ämpärikantohommiksi.

Ainoo vaan, että tää on väärää kamaa! Entinen raekoko oli semmottista ilmakiväärin kuulan kokoista niin tää on ny peukalompään kokoista.
Ai mitäkö se meinaa? No sitä, että tavara ei riitä. Pienemmällä raekoolla tekee ohuemman kerrospaksuuden, eli peittää neliöissä enemmän.

Kolme tonnia on ny levitetty ja harattu tasaiseksi niin noi kaks kattoa on ny tehty, en mä kummempaa voi, paitti todeta, että tota kamaa tarvittais vähintään tuplat.

Ja mua suoraan sanottuna vituttaa tehdä turhaa ja huonosti suunniteltua.
Kai sitä ihminen rahan vuoksi tekee mitä vaan, joskus jopa töitä mutta kyllä mä mielummin tekisin töitä joissa olis jotain järkeä.

Just nyt järkevältä ajatukselta vaikuttaa sihauttaa muutama sihiporejuoma. Aamulla saatan olla tästä ideasta eri mieltä itteni kanssa.
Mutta se on normaalia. Minä olen oikeassa tänään ja toinen minä on oikeassa huomisaamuna. Win - win.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa murut :love:
Olipa jumalauta paska päivä,ekaksi unohin eväät kotiin ku lähdin töihin ja eikun täyskäännös ja hölkkäsin kotiin jaa pikavauhtia töihin,olin ihan hikinen ja kuumissa kun pääsin sinne,työpaikalla oli suursiivous ja jouvuttiin toiseen paikkaan menemään,tuli työmatkaa enemmän,pinaatti unohtu ostaa kaupasta. No sen saa huomenna. Kotiin ku tulin laitoin uunin päälle,että kypsennän kanaa kisuille,niin uuni pamahti rikki,ei toimi uuni eikä liedet.
Aamulla tulee sähkömies kahtoo.:unsure::(o_O

Tosin ei ollu ihan paska päivä :love::love:

Aqela
Iltaa murut :love:
Olipa jumalauta paska päivä,ekaksi unohin eväät kotiin ku lähdin töihin ja eikun täyskäännös ja hölkkäsin kotiin jaa pikavauhtia töihin,olin ihan hikinen ja kuumissa kun pääsin sinne,työpaikalla oli suursiivous ja jouvuttiin toiseen paikkaan menemään,tuli työmatkaa enemmän,pinaatti unohtu ostaa kaupasta. No sen saa huomenna. Kotiin ku tulin laitoin uunin päälle,että kypsennän kanaa kisuille,niin uuni pamahti rikki,ei toimi uuni eikä liedet.
Aamulla tulee sähkömies kahtoo.:unsure::(o_O

Tosin ei ollu ihan paska päivä :love::love:
Iltaa murunen. Mie oon lomalla ja nyt hungillolla. :oops: :love:

Yhteistyössä