Mun piti kurkkia sun viimeiset viestit jotta saisin selville, mitä olet kirjoittanut vaivastasi mutta sä oot tehny niinko mäkin eikä profiilia voi katsella.Niin ja huomenta. Nyt on parempi olo. Vaikka yskää on.
Mun piti kurkkia sun viimeiset viestit jotta saisin selville, mitä olet kirjoittanut vaivastasi mutta sä oot tehny niinko mäkin eikä profiilia voi katsella.Niin ja huomenta. Nyt on parempi olo. Vaikka yskää on.
sitte sen on pakko olla jotain ihan muutaEn ole. Mut on sterilisoitu.
Maanantaina tuli kurkku kipeäksi. Sitten tuli yskä. Sama yskä oli syyskuussa.Mun piti kurkkia sun viimeiset viestit jotta saisin selville, mitä olet kirjoittanut vaivastasi mutta sä oot tehny niinko mäkin eikä profiilia voi katsella.
Mulle on aikanaan maksettu peräti palkkaa siitä, että tiedän kaikesta kaiken!tiiän että te pidätte mua ihan idioottina mutta oikeesti mulla on asioista aikas paljon tietoa
mulle maksetaan yhäkkiMulle on aikanaan maksettu peräti palkkaa siitä, että tiedän kaikesta kaiken!
Mä just muistelin yskiessäni, että vastaava erittäin pitkäkestoisen flunssan ja yskän kausi mulla oli viimeksi yläasteaikaan. Ehkä vuonna -90Maanantaina tuli kurkku kipeäksi. Sitten tuli yskä. Sama yskä oli syyskuussa.
Mä epäilen että on jotakin muuta. Yskiessä tulee limaa ja keuhkoihin koskee.Mä just muistelin yskiessäni, että vastaava erittäin pitkäkestoisen flunssan ja yskän kausi mulla oli viimeksi yläasteaikaan. Ehkä vuonna -90
Toivottavasti menee taas yhtä kauan ennenko tää riesa uudelleen...
Mä epäilen että on jotakin muuta. Yskiessä tulee limaa ja keuhkoihin koskee.
Piti tänään käydä terkkarissa. Unohdin sen. Eilen kattelin netistä mihin sairauteen oireet sopii. Kaikkee kivaa löyty.höh. Toivottavasti syy selviää että saadaan sut kuntoon!
Niitä joo löytyy. Mullakin on vaikka mitä jos googlelta kysyy.Piti tänään käydä terkkarissa. Unohdin sen. Eilen kattelin netistä mihin sairauteen oireet sopii. Kaikkee kivaa löyty.
Jos sulla on joku jolta kysyä niin ei pidä paikkaansa.mulle maksetaan yhäkki
Mä olen monta kertaa jo kuollut!Niitä joo löytyy. Mullakin on vaikka mitä jos googlelta kysyy.
Halaus, toivottavasti selviää mikä vaivaa & parannut pian.Mä epäilen että on jotakin muuta. Yskiessä tulee limaa ja keuhkoihin koskee.
ei ole keltä kysyäJos sulla on joku jolta kysyä niin ei pidä paikkaansa.
Niinku maailmassa. Ei ole keneltä kysyä.
Suomessa helppoa, euroopassa vaatii hieman, maailmassa menee hankalaksi.
Iltaa murunen. Mie oon lomalla ja nyt hungillolla.Iltaa murut
Olipa jumalauta paska päivä,ekaksi unohin eväät kotiin ku lähdin töihin ja eikun täyskäännös ja hölkkäsin kotiin jaa pikavauhtia töihin,olin ihan hikinen ja kuumissa kun pääsin sinne,työpaikalla oli suursiivous ja jouvuttiin toiseen paikkaan menemään,tuli työmatkaa enemmän,pinaatti unohtu ostaa kaupasta. No sen saa huomenna. Kotiin ku tulin laitoin uunin päälle,että kypsennän kanaa kisuille,niin uuni pamahti rikki,ei toimi uuni eikä liedet.
Aamulla tulee sähkömies kahtoo.
Tosin ei ollu ihan paska päivä
Iltaa murunen. Mie oon lomalla ja nyt hungillolla.