Muuta Kouvostoliittoon, muutaman kuukauden vuokralla saisit ostettua omakotitalon jostaki periferiasta! Tontti ois iso ja naapurit ei hääirittis ko niitä ei ois! Palvelut ihan lähellä, parin tunnin bussissa istuskelun jäläkeen oisit jo vähän lähempänäki niitä!Mulla on 600/26m2 eli 23/m2 + vesi
Tää on silti halpa, koska täälläpäin ei juuri ole kämppiä joitten vuokra olis alle 600 oli ne millasia tahansa.
Yhtiö on kyl hyvä ja hemmetin rauhallinen.
Omaa saunaa näis ei ole eikä kylppäreissä tilaa pesukoneelle, mut taloyhtiöv saunatilat ja pyykkitupa on ihan pro-luokkaa.
Saunavuoroa mä tosin en ole ottanut, kun en mä koskaan ittestäni tiedä missä mä olen kun mun saunavuoroni olis.
Nii ja keittonurkkaus on alkuperäinenet siihen ei mahdu edes jääkaappia vaan se on erillisenä viereisellä seinällä.
Astianpesukoneesta on turha haaveilla vaikka tossa valmius onkin mutta tilaa ei.
Lemmikkiä ei saa ottaa, vuokrasoppari kieltää.
Kyllä mä ittelleni sopivampiakin kämppiä tietäisin mut keski-ikäiset poikamiesäijät on vuokra-asuntohaun pohjasakkaa niin pieni ihme on, että tämänkin sain vain kolmen kuukauden ettimisellä yksityiseltä.
Mut toisaalta tykkään. On rauhallista ja hiljaista ja hemmetin hyvät yhteydet ja palvelut on kävelymatkan päässä.
Kuule ois rauhallista, et kuulis ees omia ajatuksiakaan ko pikkulinnut huutaa kevväällää niin saatanasti!
Kymijoessa vois kesällä käyvä uimassa komiasti mutta pittää varoa ettei hipaisekkaan pohojaa ettei sadan vuoden paperitehtaiden myrkkykerrostumat pääse irralleen!
On se komiaa, Repovedelle patikoimaan, ei ole ko tunnin päässä Kouvolan keskustasta mutta ko ylittellee riippusiltoja niin silleen nätisti ko ne silloin tällöin tippuilee alas. Vettä sielä alla on että ei se niin haittaa.