The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Bingoa pelaamassa. :geek:
Nukkumaluukussa.
Asiat jokseenkin hoidettu.
Jääkaapissa sapuskaa.
Tupakkia vielä huomisaamuun.
Muutaman sihiporejuoman olisin ottanut mutta tän kuun rahnat meni tyyliin - vähiin käy ennen kuin loppuu.
Just nyt lompakolla on vain kärpäslätkän virka eikä enää ole kärpäsiäkään.
Onneks kuu vaihtuu just.

Ai nii. Ilmaiskirjasaaliina Ben Hur

Kalakastike? Se siis on sitä tosi pahan, mädän kalan hajuista suolaisen umamista maustekastiketta. Sopii ko nenä päähän useaan itämaiseen keitokseen.
se kalakastike on laimennettua surströmmingin lientä

Paleltaa ihan koko ajan, kerrostalon huonona puolena vois sanoa sen ettei pattereita pidetä päällä sillon kun niitä tarvittais kuumana:poop:
tyypillinen ongelma kerrostalossa että patteriverkoston säätö on pielessä, osa asunnoista on liinan kylmiä ja osa liian kuumia mutta keskimäärin oikein

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
silläkin on huono tuuri ja kuuluu siihen porukkaan jolla ei paine riitä pattereissa
höh:cautious:
No joo, oon jo ajatellut alkaa katella parempaa asuntoa muutenkin ens kesänä...tässä on vaikka mitä puutteita ja silti vuokra on tyyris...naapureissa tosi levotonta porukkaa, vaikka talon piti olla todella rauhallinen.

Täytyy vaan löytää kämppä minne saa ottaa lemmikin.

en minä tosipuhheessa edes halua tietää mikä siellä on hintataso vaan paremminkin kiinnittää sun huomion neliöhintaan
No tässä talossa ihan kiitettävän kallis, siihen nähden missä kunnossa täällä kaikki on ja siihen ettei ole omaa saunaa...mutta keskusta ja kaikki yhteydet on tossa vieressä niin siinä mielessä taas toisaalta tykkään kovastikin asua.
Vielä kun naapurit vaihtuis rauhallisempiin.

Mulla on 600/26m2 eli 23/m2 + vesi
Tää on silti halpa, koska täälläpäin ei juuri ole kämppiä joitten vuokra olis alle 600 oli ne millasia tahansa.
Yhtiö on kyl hyvä ja hemmetin rauhallinen.
Omaa saunaa näis ei ole eikä kylppäreissä tilaa pesukoneelle, mut taloyhtiöv saunatilat ja pyykkitupa on ihan pro-luokkaa.
Saunavuoroa mä tosin en ole ottanut, kun en mä koskaan ittestäni tiedä missä mä olen kun mun saunavuoroni olis.
Nii ja keittonurkkaus on alkuperäinenet siihen ei mahdu edes jääkaappia vaan se on erillisenä viereisellä seinällä.
Astianpesukoneesta on turha haaveilla vaikka tossa valmius onkin mutta tilaa ei.
Lemmikkiä ei saa ottaa, vuokrasoppari kieltää.

Kyllä mä ittelleni sopivampiakin kämppiä tietäisin mut keski-ikäiset poikamiesäijät on vuokra-asuntohaun pohjasakkaa niin pieni ihme on, että tämänkin sain vain kolmen kuukauden ettimisellä yksityiseltä.

Mut toisaalta tykkään. On rauhallista ja hiljaista ja hemmetin hyvät yhteydet ja palvelut on kävelymatkan päässä.

Yhteistyössä