vierailija
totta.Tämä koululainen ei ollut ylipainoinen, kännykkä kädessä istuva tms. Poika oli urheilullinen, hoikka ja aktiivisesti liikkuva. Ja ilman kyseistä testiä ei olisi menehtynyt.
totta.Tämä koululainen ei ollut ylipainoinen, kännykkä kädessä istuva tms. Poika oli urheilullinen, hoikka ja aktiivisesti liikkuva. Ja ilman kyseistä testiä ei olisi menehtynyt.
Kankkulan kaivo"Apotti-hankkeen kokonaiskustannukset ovat arviolta 575 miljoonaa euroa kymmenessä vuodessa. "
Miksi tuota puolustelet?Olisi voinut kuolla ihan milloin tahansa. Kuoleman syynä oli sairaus, ei testi.
Oliko juonut energiajuomaa?Näen, että olet itse todella sokea. Ei terve oppilas kuole liikunnantunneilla.
Ei niitä nykyään anneta taidon tai kunnon perusteella vaan sen perusteella miten kannustava ja kiva osaat olla muita kohtaan. Omia taitoja ei saa tai tarvitse näyttää!Miten numerot annetaan ellei taitoja eikä kuntoa mitata?
Kysykää joltakin muulta.Lopputili vähintään tuolle suunnittelijalle!
"Pitkälällä ei ole tietoa, että vastaavaa olisi tapahtunut aikaisemmin Move!-mittausten aikana. Hän oli itse Opetushallituksen pääjohtaja, kun uudistuksesta päätettiin."
Koululuokissa ei enää istuta entiseen malliin. Luokassa on seisomatyöpisteitä, jumppapalloja joidenkin tuolien sijaan käytettäväsi ja keinutuolinkin olen nähnyt
Ei ihme et koululaiset voi huonosti nytVieläkö noita testejä tehdään? Oon kuvitellut, että ne on jo jäänyt historiaan.
Missä vaikuttaa nyt?Lopputili vähintään tuolle suunnittelijalle!
"Pitkälällä ei ole tietoa, että vastaavaa olisi tapahtunut aikaisemmin Move!-mittausten aikana. Hän oli itse Opetushallituksen pääjohtaja, kun uudistuksesta päätettiin."
Typerä kysymys.Miten numerot annetaan ellei taitoja eikä kuntoa mitata?
Vaarallista se on.Nämä testit olisi hyvä tehdä keväällä, kun koko syksy ja kevät ollaan treenattu. Ei ole mitään järkeä pistää huonokuntoisia kylmiltään rääkkiin
Kotikoulu olisi monestakin syystä paras.Kun ei niitä testejä tarvi tehdä ollenkaan!
Täytyisi vaan testata ne kotiopettajat, että pystyvätkö ja riittääkö tieto opettamiseen.Kotikoulu olisi monestakin syystä paras.
Et ymmärtänyt vastausta.Kansalle pitäisi myös olla vuosittaiset kuntotestit. Huonokuntovero kaikille huonokuntoisille ja läskeille läskivero. Lihavuus on kansantauti ja sinä itket, että kakarat pistetään liikkumaan.
Toistan.Etkö käsitä, että se systeemi on tilattu ja käyttää hyväksi lasten henkilökohtaisia asioita! Nyt saavat tietysti sairastiedotkin, kun täytyy selvittää syitä, vaikka ilman testaamista varmaankin olisi hengissä
Kaikki on kauppatavaraa, eikä se sinua haittaa yhtään?
Sen jälkeen Koronarokote- viikatemies on ollut urakkatöissäonneks tää olikin se ikivanha juttu
Miten kävikään?Liikunta täytyy olla pelkästään sitä liikettä ja liikkumista, ei kilpailua missään muodossa. Ottakaa lapset pois liikuntatunneilta, kunnes tuolle on saatu loppu.
NiinpäTuohan on sabotaasi! Lasten kautta tuhotaan koko yhteiskuntarakenne!
Päinvastoin yritetään pelastaa sukupolvi vielä jos se jotenkin on mahdollista muuten lapset ja nuoret kuolevat liikalihavuuteen ja liikkumattomuuteen. Ei ihmisillä turhaan ole jalat vaan niitä on tarkoitus käyttää.Niinpä