On se
Leffailu peiton keskellä kuulostaa kyllä ihanan leppoisalta...
On se
Leffailu peiton keskellä kuulostaa kyllä ihanan leppoisalta...
hirvihommissa on taas pyhänseutu mennyMis kaik ova?
Kurja olo, kurkkua karvastelee.
ilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajanHeii!
Lähdin kotiinpäin työkämpiltä ja sit mentiin poikien kanssa metsään. Kostea, happipitoinen ilma helli tulehtuneita hengitysteitänni ja nyt on pali parempi olo.
Nii, eikä etikan-sipulin- ja chilinhuurut suppilovahveropikkelsiä tehdesäkään pahaksi olleet lain.
Joo, mut mikä tuntuu paremmalta yleensä toimii.ilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajan
noin 21%
tää on tätä päivääVMP...ei mulla muuta.
ilmakehän happipitoisuus ei juurikaan vaihtele vaan on jokseenkin samanlainen koko ajan
noin 21%
sanoisin pikemminkin että metsässä on ihan yhtä paljon kivipölyjä ja pakokaasuja kuin metsässäNo sanotaan nyt sit vaikka niin, että metsässä ei ole niin paljoa kivipölyä ja työkoneiden pakokaasuja kuin metsässä.
Keuhkot ja limakalvot tykkäsivät. Mutten kyllä terveeksi vielä tullut. Nokka valuttaa yhä.
Laitan nuhan piikkiin. Tarkoitin tuota hallia missä sateella pitää duunissa puuhata.sanoisin pikemminkin että metsässä on ihan yhtä paljon kivipölyjä ja pakokaasuja kuin metsässä
eipä se ajatus oikein kulje kun on pää räkää täynnädaidan duhan piikkiin. dadkoitin duoda hallia missä sateella pidää duunissa puuhada.
Luitko sä hei siitä suomalaistyypistä joka aikoo alkaa kuivata suomalaista haukea ja kaupata sitä ulkomaille?eipä se ajatus oikein kulje kun on pää räkää täynnä
joo luin, kalan kuivaaminenhan on ikivanha tapaLuitko sä hei siitä suomalaistyypistä joka aikoo alkaa kuivata suomalaista haukea ja kaupata sitä ulkomaille?
Mun on siitä saakka tehnyt mieli kuivakalaa ja juniorikin on lähdössä rapakon toiselle puolelle vasta ensi viikolla. Mistä mä nyt saan mieliteontaltuttajaherkkua? Sukaloin kuhaa, maustan sokerilla ja suolalla ja tungen hyötykasvikuivuriin?
No eihän mulla oo kuin tavallinen savustuspönttö.joo luin, kalan kuivaaminenhan on ikivanha tapa
kuivaa mieluummin kylmäsavukaapissa mutta ilman savua
sitte kuivaamaan samoin kuin jos tekis seinäkuivalihhaaNo eihän mulla oo kuin tavallinen savustuspönttö.
No "etelän"ihmeet (olivatkohan latviasta, en muista) ripustivat muinoin vuokrakämppäänsä onkimiaan kaloja pyykkinarulle kuivumaan. Arvaa, haisiko?
Kävin opistolla nuokkumassa kahden tunnin yöunien jälkeen...
Tylsää. Missä kaikki taas ovat?
Tyhmää olla flunssassa kun sit ei oo mitään tekemistä.