The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kahvista tuli sellanen mieleen, että mun kahvin juonti on vähentynyt radikaalisti menneen kesän jälkeen..ne helteet teki sen etten juonut kahvia niien aikaan yhtään ja nykyään voin hyvinkin juoda sen muutaman kupillisen per vko jos sitäkään ja ei muuten ole ollut enää rytmihäiriöitä:eek:

• Tykkää
Reactions: Kais, Aqela ja r0s
Kämppä mullin mallin. Mutta nyt on makkareita ja eteistä lukuunottamatta ikkunalasit pesty ja lattia vahattu. Kuppi kahvia ja odottelen vahan kuivumista. Sitten pääsee laittamaan huonekalut paikoilleen.
Täällä on niin huono vanha parketti. Teki mieli lakkauttaa se rempan aikana, mutta koska koira tulossa...entisten koiran sisäänajama lattia saapi siis kelvata toistaiseksi. Joten, lorottelin vahaa suoraan pullosta lattialle ja levittelin lastalla. Näyttää hetken aikaa siistimmältä.
Joku päivä lattiaremppa, jupisee hän itsekseen...

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Lasagnea:)
Yleisön eli tuon hurmurini pyynnöstä(y)

...jos vaikka tasoittelisi olotiloja, on meinaa selkeesti ilmassa nälkä-ärsyä ja mitä ilmeisimmin myös "..onks ihanpakko kestää tätä porukkaa"-taivstelutuuliviireilyä..

Eli syyyyööömäääännnnn!!!:D

Tuoksut on ainakin niii-in kohdillaan:p

• Tykkää
Reactions: epek ja Aqela
Lasagnea:)
Yleisön eli tuon hurmurini pyynnöstä(y)

...jos vaikka tasoittelisi olotiloja, on meinaa selkeesti ilmassa nälkä-ärsyä ja mitä ilmeisimmin myös "..onks ihanpakko kestää tätä porukkaa"-taivstelutuuliviireilyä..

Eli syyyyööömäääännnnn!!!:D

Tuoksut on ainakin niii-in kohdillaan:p
Mä aattelin huomenna hakea kaalia ja jlihaa ja ohrasuurimoita...ja tehdä kaalilaatikkoa:)

Hei, mäkin ostin kaupasta kaalinpään ja aattelin ens viikolla yllättää tuon tirpanan kaalilaatikolla:)
Mun kans ainoa joka tykkää siitä tosi paljon. Pojille pitää taikoa jotain äijälihasapuskaa kun "liikaa viherrystä":D
Joo mun siskon poika kysyi kerran siskolta, että ''miks sun pitää aina hakea pihalta nurmikkoo ruokiin ja salaatteihin'':D:D

Kaalilaatikko on kyllä tosi herkkua:p

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kaalilaatikko on hyvää :p
Pittää vaan nykyisin tehä ilman riisiä,ohraa tai tattaria.Tattarikaan ei näköjään sovi miehelle. :(

r0s
Huomenta!

Herukka-mustikka-banaanismoothieta. :p

Ja kananmunat jäähtyvät, salaatti rapeutuu kylmässä vedessä ja graavilohi on valmiina. Sit on vielä parinsortin leikkeleitä ja tomaattia ja kurkkua. Mies toivoi "hotellityyppistä" leipäpöytää aamun ekalle kahvitauolle.

(teen mä sillekin smoothien ja juo se sen vaikka selkeästi hieman kiukutellen)

• Tykkää
Reactions: Kais
Huomenta!

Herukka-mustikka-banaanismoothieta. :p

Ja kananmunat jäähtyvät, salaatti rapeutuu kylmässä vedessä ja graavilohi on valmiina. Sit on vielä parinsortin leikkeleitä ja tomaattia ja kurkkua. Mies toivoi "hotellityyppistä" leipäpöytää aamun ekalle kahvitauolle.

(teen mä sillekin smoothien ja juo se sen vaikka selkeästi hieman kiukutellen)
Huomenta :)
Kuulostaa oikein hyvältä aamiaiselta. :)
Mie hörpin jo kahvia,tattari-kaurapuuro luumu-rusinakeiton kanssa oottaa. Uunissa on tomaaatti-juustopiirakka. :)

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä