Ei aavistustakaan. Mutta hyvää!Tuota kauramaitoa on pitänyt monta kertaa ostaa, onks se vatsaystävällisempää kuin tavallinen maito?
Ei aavistustakaan. Mutta hyvää!Tuota kauramaitoa on pitänyt monta kertaa ostaa, onks se vatsaystävällisempää kuin tavallinen maito?
Sama täällä. Ikaffe on kuin kermaa kahvissa. Hieman eri maku.Ei aavistustakaan. Mutta hyvää!
Huomasin cittarissa vaan että niitä on paljon erilaisia makuja, mitähän sää suosittelet kokeiltavaks?Ei aavistustakaan. Mutta hyvää!
Osta kylmähyllystä edullisinta.Huomasin cittarissa vaan että niitä on paljon erilaisia makuja, mitähän sää suosittelet kokeiltavaks?
Aattelin kokeilla myslien kanssa.Osta kylmähyllystä edullisinta.
Ja jos kahviin haluaa niin sit kannattaa ottaa kalliimpi kahviversio niin se ei herotu.
Kaslink barista on miusta hyvää kahviin mysliin käy halvemmatHuomasin cittarissa vaan että niitä on paljon erilaisia makuja, mitähän sää suosittelet kokeiltavaks?
Mä aattelin huomenna hakea kaalia ja jlihaa ja ohrasuurimoita...ja tehdä kaalilaatikkoaLasagnea
Yleisön eli tuon hurmurini pyynnöstä
...jos vaikka tasoittelisi olotiloja, on meinaa selkeesti ilmassa nälkä-ärsyä ja mitä ilmeisimmin myös "..onks ihanpakko kestää tätä porukkaa"-taivstelutuuliviireilyä..
Eli syyyyööömäääännnnn!!!
Tuoksut on ainakin niii-in kohdillaan
Hei, mäkin ostin kaupasta kaalinpään ja aattelin ens viikolla yllättää tuon tirpanan kaalilaatikollaMä aattelin huomenna hakea kaalia ja jlihaa ja ohrasuurimoita...ja tehdä kaalilaatikkoa
Joo mun siskon poika kysyi kerran siskolta, että ''miks sun pitää aina hakea pihalta nurmikkoo ruokiin ja salaatteihin''Hei, mäkin ostin kaupasta kaalinpään ja aattelin ens viikolla yllättää tuon tirpanan kaalilaatikolla
Mun kans ainoa joka tykkää siitä tosi paljon. Pojille pitää taikoa jotain äijälihasapuskaa kun "liikaa viherrystä"
...ja noi laatikot ja keitot vaan paranee seuraavana päivänä!Kaalilaatikko ja kaalikeitto ovat kyllä ihan mahtavaa herkkua! Kaalikääryleet kanssa mutta ilman riisiä
Ite teen kaalikääryleet ilman riisiä siten että kaalia silppuan sinne sekaanKaalilaatikko on hyvää
Pittää vaan nykyisin tehä ilman riisiä,ohraa tai tattaria.Tattarikaan ei näköjään sovi miehelle.
Kauniita uniaIltawillitykset kehiin eli ei muuta kuin uutta viikkoa kohti!
Mä hiippailen illanhämyyn..
Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin *pus*
Ja pidä huoli itestäsi
HuomentaHuomenta!
Herukka-mustikka-banaanismoothieta.
Ja kananmunat jäähtyvät, salaatti rapeutuu kylmässä vedessä ja graavilohi on valmiina. Sit on vielä parinsortin leikkeleitä ja tomaattia ja kurkkua. Mies toivoi "hotellityyppistä" leipäpöytää aamun ekalle kahvitauolle.
(teen mä sillekin smoothien ja juo se sen vaikka selkeästi hieman kiukutellen)