Heyy mää kuuntelin tuota juur spotifysta
Heyy mää kuuntelin tuota juur spotifysta
Sää voit istahtaa Poika:n polovelle kun muuten alkaa olla ahasta*änkee kisun viekkuun lonkeron kera*
Kai tuota meille vähempikin riittäis ja mä juon tuota hannibalia vaan*änkee kisun viekkuun kaljakorin kera*
OkSää voit istahtaa Poika:n polovelle kun muuten alkaa olla ahasta
Kai tuota meille vähempikin riittäis ja mä juon tuota hannibalia vaan
Eli häntänäKikkurapöwwö heiluu peffassa, ehkä sille pitäs jotakin...
niivissiikait...ainakin mä oon sen kans jumissa jos vapaanalevällään ovat...auton oven väliinkin saan...Eli häntänä
Ethän leikkaa niitä ikinäkoskaanmilloinkaan???niivissiikait...ainakin mä oon sen kans jumissa jos vapaanalevällään ovat...auton oven väliinkin saan...
kuulostanvaikutan ihan*syvähuokaus*
Että meinaat musta jotain Tähkäpäätä..pähkä tää jo onkin..ja toi ajatus saattaa tullapälähtää mieleen kun saan itteni kunnolla jumiin jonnekin että oiskohan pitäny käyttää saksia...Ethän leikkaa niitä ikinäkoskaanmilloinkaan???
Eiköhän sulla se ensimäinen paikka polvella ole.Sää voit istahtaa Poika:n polovelle kun muuten alkaa olla ahasta
Sanonpas:Että meinaat musta jotain Tähkäpäätä..pähkä tää jo onkin..ja toi ajatus saattaa tullapälähtää mieleen kun saan itteni kunnolla jumiin jonnekin että oiskohan pitäny käyttää saksia...
Never say never
Eiköhän sulla se ensimäinen paikka polvella ole.
Hää tais pelleillä
Kuis sun polvet noin niinkun muuten voi?Eiköhän sulla se ensimäinen paikka polvella ole.
Onks sulla allergiaa siitä kissasta?Tsih
Kiekkoa pystyy pelaan ja töitä ahertaan. Juokseen ei oiken pysty.Hää tais pelleillä
Kuis sun polvet noin niinkun muuten voi?
On sitäkin.Onks sulla allergiaa siitä kissasta?
No mutta ainakin pystyt lätkää läpsimäänKiekkoa pystyy pelaan ja töitä ahertaan. Juokseen ei oiken pysty.
Mistä tulikin mieleen että sitten kun se pakkastaa kunnolla ja sataa hetimiten sen lumenkin niin aiettä! UlkojäälleNo mutta ainakin pystyt lätkää läpsimään