Ny on pakko mennä uskon varassa koska edesmenneestä Moukusta mulla ei ole hallussani kuvaa.Kuva tai mä en usko mitn
Ny on pakko mennä uskon varassa koska edesmenneestä Moukusta mulla ei ole hallussani kuvaa.Kuva tai mä en usko mitn
Siis huviajelun päätteeksi?Nyt saunaan.
Se on perheenjäsen kun tuumii, että;Toinen sisustaa teiän yhteistä pesäluolaa uskollisena sisustustaidoilleen
Itte just aattelin aamulla olkkarin sotkua ihmetellessä, että luulis täällä riehuneen suuremmankin eläimen...
Tekeekö Haukku jotain joka ei ole Poikalassa sallittua?Tuupa täällä käymään. Haukku ramppaa pihan ja kämpän välillä. Kuraa on sisällä kohtalainen määrä. Ei edes viitsi pestä lattioita ennen lumen tuloa.
NiinpäKissat on semmottii, jotka ei ole ymmärtävinään mistään mitään mutta osaavat olla ikäänkuin suloisia. Kissa ei tekemisiinsä tartte johtajaa.
Mut jos kissa pudottaa kukkapurkin kirjahyllyn päältä niin se tekee sen tahallaan!
Vahingossa meteliä pitävät kissat kuolivat sukupuuttoon jo muinaisessa egyptissä.
Koira taas tarttee johtajan. Jos se ei ole joku muu niin se on hän itse.
Ei tietenkään.Kaikki täällä asuvat toteuttavat itseään haluamallasansa tavalla.Tekeekö Haukku jotain joka ei ole Poikalassa sallittua?
Anteeks, mä ja mun pöljä suuni.Ny on pakko mennä uskon varassa koska edesmenneestä Moukusta mulla ei ole hallussani kuvaa.
Joo, käväsin kotona hakee kamppeet.Siis huviajelun päätteeksi?
Tuon on oltava jotain savolaesta lajikettaNiinpä
Juuri näin..ota @poika seuraavaks kissa, saksanpaimenkissa
No sitähämmä aattelinkin.Ei tietenkään.Kaikki täällä asuvat toteuttavat itseään haluamallasansa tavalla.
Äläs ny tyhmiä kysele!Punkkua, haluuko Aksu pullollisen?
Mikä etteiPunkkua, haluuko ellu lasillisen?
Äläs ny tyhmiä kysele!
No ei sulle vaan mulleÄläs ny tyhmiä kysele!
Mahtuuko viereen. Mul on oma pullo.No ei sulle vaan mulle
*nappaa koko pulleron ja menee kisun viekkuun istumaan*
Aina on tilaa ihmiselle joka ymmärtää kissojen ja koirien sisustustaitojen päälle jotainMahtuuko viereen. Mul on oma pullo.
Mmmhäh*havahtuu*No ei sulle vaan mulle
*nappaa koko pulleron ja menee kisun viekkuun istumaan*
.."kaikilleeee tilaaaa riittäääää....kaikilleeee paikkoja oooonnnn..!"*hoilottaa*Mahtuuko viereen. Mul on oma pullo.
Tää muistetaan.Aina on tilaa ihmiselle joka ymmärtää kissojen ja koirien sisustustaitojen päälle jotain
*änkee kisun viekkuun lonkeron kera*Mmmhäh*havahtuu*
Pullero?...täällä nyt ketään hylkeitä oo...
.."kaikilleeee tilaaaa riittäääää....kaikilleeee paikkoja oooonnnn..!"*hoilottaa*