Mukavaa päivää myös sinneKivaa päivää kaikille!
On liian lähellä äitini ikää...
Mä en ole vielä muuttunut olueksi enkä jaloviinaksi.Voikohan ihminen muuttua parmankinkuksi jos syö sitä joka päivä paljon?
Parman raakakinkku dop herkkusuilleVoikohan ihminen muuttua parmankinkuksi jos syö sitä joka päivä paljon?
Oi kurpitsaa mulla on yksi jääkaapissa ootamassaMmmmm-m!*huokaa tyytyväisenä*
Hektisen päivän jälkeen on taivaallista istahtaa alas syömään. Rimprenssan kanssa herkuttelimme samettisen pehmeällä ja todella maukkaalla myskikurpitsa-porkkanasosekeitolla. Mun äijäkööri laittoi örinät kohdilleen spagetilla ja "sairaan hyvällä" jauhelihakastikkeella. Kaikilla on masuelämä onnellisena.
Hyvä ruoka, parempi mieli.
Niin paikkaansa pitävä lausahdus!
Kurjaa tollanen.Äää taas koskee päähän & on vähän huono olo. Eilen töissä aamupäivällä tuli tosi huono olo,ennen ku pääsin syömään
Toi myskikurpitsa on vaan niin hyvääOi kurpitsaa mulla on yksi jääkaapissa ootamassa
Joo,niin onKurjaa tollanen.
Höh, mistäs moinen? Toivottavasti menee nopsasti pois*halaa*Äää taas koskee päähän & on vähän huono olo. Eilen töissä aamupäivällä tuli tosi huono olo,ennen ku pääsin syömään
Jep,nams. Miekin oon ihastunut kurpitsaan. On niin hyvääToi myskikurpitsa on vaan niin hyvää
Pojatkin tuhoaa muuten tosi nopeesti todistusaineiston pois näkyvistä kun teen myskikurpitsarieskaa
Shamppakaljamuksen holtitonta väärinkäyttöäIltaa
Kiitti,en tiiä. Ehkä tulevat menkat oirehtii,verensokeri oli hyvä,5.9 ei ainakaan siitä. Tai oisko kipees tulossa. Ei vissiin noi maksa/munuaisarvot viellä aiheuta mittään.Höh, mistäs moinen? Toivottavasti menee nopsasti pois*halaa*