The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Moikkelis murut :)
Lämmin & aurinkoinen päivä :)
Joten lähdin kävelemään kirjastoon,rahulaan ja prismaan.

Meinas muuten Hertta-neiti karata :eek::unsure:;)
Tulin kotiin ja ovea piti pitää vähän auki,että sain ostokset sisälle,niin Hertta pääsi ovesta livahtamaan ulos terassille,onneksi ei päässy pitemmälle,vaan sain paimenettua neitosen takaisin sisälle.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Nyt kuules..

Jos et oo vielä tähän kohtaan päivääsi saanut nassuas näytettyä ulkoilmassa, niin nyt on oikea hetki! Sillä ulkona on aivan huikean mahtava ja kaunis syyspäivä auringonpaisteineen!:love:
Ruskan värit hehkuvat lämpiminä ja sinisellä taivaalla purjehtii valkoisia hattaroita ja lokakuun päiväksi ihmeellisen lämmintäkin.

Eli hapatukset ja möllötykset hitoksiin, hae raitista ulkoilmaa ja punaisuutta poskiisi ja tuiketta silmiisi auringon valosta ja pirskahtelevaa, kepeää mieltä ja askelta:). Ja päästä se hurmaava hymys esiin huulillesi:love:

Ihanaa keskiviikkoa sulle:)!

Päivää kettinkiin.
Masussa kaffia, juustokinkkusämpylöitä ja makkarasoppaa.
Ilmaiskirjasaaliina;
Vince Neil- Tatuointeja ja tequilaa-elämäkerta
Brink- Ruttomuuri
Haavikko- Yksityisiä asioita
Lasse Lehtinen- Valkoinen ihmissyöjä
ja kolme ceedeetä;
Maroon5 - SongsaboutJane ja Hands all over
Dixie Chicks- Home

Nyt muutama sihiporejuoma

• Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
On liian lähellä äitini ikää...
... ja muutenkin taitaapi olla hieman liian äkkijyrkkä mulle?

Mut semmoinen viiskymppinen leppoisa kotihengetär joka nalkuttaa vaan aiheesta olis kiva?
Ei tartte olla täysin nalkuttamatta, kyllä mä lupaan aiheita tarjota!

• Tykkää
Reactions: r0s
Mmmmm-m!*huokaa tyytyväisenä*

Hektisen päivän jälkeen on taivaallista istahtaa alas syömään. Rimprenssan kanssa herkuttelimme samettisen pehmeällä ja todella maukkaalla myskikurpitsa-porkkanasosekeitolla. Mun äijäkööri laittoi örinät kohdilleen spagetilla ja "sairaan hyvällä" jauhelihakastikkeella. Kaikilla on masuelämä onnellisena(y).

Hyvä ruoka, parempi mieli.
Niin paikkaansa pitävä lausahdus!

• Tykkää
Reactions: epek, Kais ja Aqela
Mmmmm-m!*huokaa tyytyväisenä*

Hektisen päivän jälkeen on taivaallista istahtaa alas syömään. Rimprenssan kanssa herkuttelimme samettisen pehmeällä ja todella maukkaalla myskikurpitsa-porkkanasosekeitolla. Mun äijäkööri laittoi örinät kohdilleen spagetilla ja "sairaan hyvällä" jauhelihakastikkeella. Kaikilla on masuelämä onnellisena(y).

Hyvä ruoka, parempi mieli.
Niin paikkaansa pitävä lausahdus!
Oi kurpitsaa :p:p mulla on yksi jääkaapissa ootamassa :love:

Äää taas koskee päähän & on vähän huono olo. Eilen töissä aamupäivällä tuli tosi huono olo,ennen ku pääsin syömään :unsure:

Yhteistyössä