vierailija
Mitä sitte jos toinen vähän pämppää. Mitä väliä sillä on mitä vetää, jos keikat vetää kuitenkin hyvin?
Suoraan sanottuna, en tiedä miten Jarilla nykyään menee.Mitä sitte jos toinen vähän pämppää. Mitä väliä sillä on mitä vetää, jos keikat vetää kuitenkin hyvin?
Epäilen, että iso osa artisteista läträä joko viinan tai huumeiden kanssa. Jari on sillätavalla ikävä esimerkki, että hänellä homma lähti lapasesta sen verran pahasti ja asia tuli julkisuuteen.En mä ainakaan osallistu huumehörhön elättämiseen
Samaa mieltä! Ei mua kiinnosta jos joku kotonaan vetää aineita, mutta liikenteeseen ei pidä lähteä.En ole ennenkään käynyt Siltsun keikoilla mutta eniten mua häiritsee se että ajoi aineissa. Sama se mitä kotonaan vetää ja minne
Varmaan kaikki julkisuuden henkilöt saavat osan suosiostaan persoonallaan.Eikö se mee samoin kaikilla, jotka ovat saaneet osan suosiosta persoonallaan.
Mietiksä useinkin, että "elätät" jotain ostamalla haluamasi tuotteen tai palvelun? Hieno ajatusmalli, ei siinä mitään. Tuntee itsensä varmasti tärkeäksi.En mä ainakaan osallistu huumehörhön elättämiseen
No joo. Pitää täsmentää.Varmaan kaikki julkisuuden henkilöt saavat osan suosiostaan persoonallaan.
No nyt mä tajuan mitä tarkoitit.No joo. Pitää täsmentää.
Siis noi miehet jotka ovat niin symppiksiä ja karimaattisia ja kertakaikkisen sellaisia että naiset parikymppisestä mummovainaaseen saakka tykkäävät. Sellaisia että vanhemmalla rouvalla oikein silmät kostuvat jos joskus pääsee vaikka kättä puristamaan tai halaamaan. Kuten Joel Hallikainen tai mikä se Pekko aikamiespoikatyyppi oli tai Bjurström tai kuten Siltsu. Sellaisia kilttejä ja kunnollisia.
Niin siinä se sit menee se "hyvän miehen" maine kun tollaan toheltaa ja naiset karvaasti pettyvät ja taas on kyynelet silmissä.
Eittämättä.No nyt mä tajuan mitä tarkoitit.
Tarkoittaako tämä myös sitä, ettei suomalaiset naiset tykkääkkään rentuista, vaikka aina niin väitetään?
Niin...en ole iloinen kenenkään joukkolynkkauksesta, mutta kyllästyminen Siltsuun kielii siitä, että on vielä ihmisiä jotka ei halua tänne huumehuuruista sateenkaariorgia-kulttuuria.Siltsu laittoi homo-orgioissa kritallia perseeseen ja sitten pojat truuttailivat kustakin toistensa perseeseen. Kuka haluaa moista pervoa mennä kuuntelemaan?
Sit voisi vielä tulla uskoon niin jo on taas kyynelsilmäisiä mummoja eturivissä.Jos Siltsu tekisi nyt oikein, niin häipyisi maisemista vaikka vuodeksi. Laihduttaisi itsensä ja pistäisi kropan kuntoon. Tulisi sitten takaisin ja alkaisi keikat, niin uskoisin väkeä taas riittävän.
älä muuta saSit voisi vielä tulla uskoon niin jo on taas kyynelsilmäisiä mummoja eturivissä.
No juu! Mä oisin eturivissä kirkkosalissa. Siltsu olisi hauska uskova.Sit voisi vielä tulla uskoon niin jo on taas kyynelsilmäisiä mummoja eturivissä.