The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mie oon jo ehtiny yhen puseroni lutrata maidossa:barefoot: kun se justiisa avattu maitotölkki on vaan niin ääsyttävän hankala kun aina siitä yrittää nätistivarovasti lorauttaa aamuteekahvikupposeensa niin annas olla vaan - se viimonen lirautus tulee BLUMPS BLUMPS BLUMPS- lätäkössäpomppimisroiskahduksilla*ärrmurr*:notworthy:...

Sitte erehdyin unipääkkösenä tuolle yhdelle turhanaikaselle aamuvirkkuselle :love: sivulauseessa mutista hampaitten pesemisen muistamisesta, niin johan tulikin siihen kohtaan sunnuntaisaarnaa kuinka jo osataan tehdä vaikkajamitä ilman että tarvii ennää peräänkattoa ja huolehtia ja mitä siitä sitten josvaikka sattuis pesemättä jäämäänkin ettei se kenenkään hampaankoloja kaivele eikä peffaan osune kun kyseessä on hänen oma purukalustonsa ja joojoojoojoo...:notworthy:#äidithiiteen#it'smylife#kuhanonsafkaajääkaapissa

Mutta.
Hjuvaa huomentapäivää sulle:)*siemailee varovasti kupistaan juomaansa*

• Tykkää
Reactions: Aqela
Mie oon jo ehtiny yhen puseroni lutrata maidossa:barefoot: kun se justiisa avattu maitotölkki on vaan niin ääsyttävän hankala kun aina siitä yrittää nätistivarovasti lorauttaa aamuteekahvikupposeensa niin annas olla vaan - se viimonen lirautus tulee BLUMPS BLUMPS BLUMPS- lätäkössäpomppimisroiskahduksilla*ärrmurr*:notworthy:...
Tämä todistaa vain teoriani oikeaksi siitä, että kahvi täytyy juoda _aina_ mustana jailmansokeria!!!:coffee::barefoot:
Sitte erehdyin unipääkkösenä tuolle yhdelle turhanaikaselle aamuvirkkuselle :love: sivulauseessa mutista hampaitten pesemisen muistamisesta, niin johan tulikin siihen kohtaan sunnuntaisaarnaa kuinka jo osataan tehdä vaikkajamitä ilman että tarvii ennää peräänkattoa ja huolehtia ja mitä siitä sitten josvaikka sattuis pesemättä jäämäänkin ettei se kenenkään hampaankoloja kaivele eikä peffaan osune kun kyseessä on hänen oma purukalustonsa ja joojoojoojoo...:notworthy:#äidithiiteen#it'smylife#kuhanonsafkaajääkaapissa
Eivätkö ookkin ihania?:love::love::love:

Tämä todistaa vain teoriani oikeaksi siitä, että kahvi täytyy juoda _aina_ mustana jailmansokeria!!!:coffee::barefoot:

Eivätkö ookkin ihania?:love::love::love:
...no jos vatsahaavaa hinkuu niin:cautious:

Kaikista parhaimpia:love:
Itseasiassa mä teen jo jonkinasteista itkijäeukkoalustusta etukäteen kun tiiän että tuo yks pörröpääjörrikkä:love: lähtee niin heti maailmalle kun siihen vain kykenee...ikävähän mulla on jo nyt:unsure: mutta niin sen pitää mennäkin:)! Kaikki kolme hätistelen valloittamaan maailmaa ja tulemaan onnellisiksi ja elämään oman näköistä elämäänsä unelmien hamuamisineen ja toteutumisineen - aina saavat luokseni tulla tankkaamaan voimia ja rakkauspupatusmuistutuksiani jos siltä tuntuu että tarvista olisi:)

Herkkää hetkeä pukkaa:cry:...kuorin sipuleita:D vaikka tiiän että hurmurilta tulee taas sanomista mutta pystyy nätisti sipulinsa väistelemään kun isoina lohkona laitan(y)

Karjalanpaistin pistän uuniin "unohtumaan"...sanomista siitäkin johonkin kohtaan tulee kun se isonälkä hyökkii kehiin varoittelematta ja kelloon katsomatta:D

Dodih! Sielläpä uunin kuumassa syleilyssä lepää, wuhuu!
Tosin näin äkkisiltään kun kattelen taas tuota määrää niin taispahan tulla mitta-asteikolla pataljoona:D...mutta niinpä äitikin aina mulle nauroi että teen sapuskaa "suurtalon emäntänä":D:oops:...

Muutes - bataatti- porkkanamuusi on sitten ihan synnillisen hyvää:p, suosittelen (y)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Dodih! Sielläpä uunin kuumassa syleilyssä lepää, wuhuu!
Tosin näin äkkisiltään kun kattelen taas tuota määrää niin taispahan tulla mitta-asteikolla pataljoona:D...mutta niinpä äitikin aina mulle nauroi että teen sapuskaa "suurtalon emäntänä":D:oops:...

Muutes - bataatti- porkkanamuusi on sitten ihan synnillisen hyvää:p, suosittelen (y)
ei olis kannattanu panna kuumaan uuniin vaan ennemmin leppeisiin löylyihin

Terveiset Porista, oli edelleen pystyssä...
Rahaa ei ollut törsättäväks saakka mutta sai sillä kookos vartalovoiteen sokokselta ja raxista syötävää...tai no syötävät sain ilmaseks ja omasta mielestä mulle aivan liian kallis satsi, kun en jaksanut syödä yhtä annosta enempää...(iso ruokalusikallinen lasagnee, jalapeno/chilisiivuja, 2 slaissia pizzaa ja 1 prinssinnakki...ai niin ja muutama sellanen meksikolaisjuttu minkänimeäenmuista ja jotka dipataan siihentuliseenkastikkeeseenjonkanimeäenmyöskään muista)...ja röyh.

Yhteistyössä