Aqela
Sama olo täällä.Huoment juu.
Ihan pööröpäinen olo. Nukuin ehkä liian sikeästi.
Sama olo täällä.Huoment juu.
Ihan pööröpäinen olo. Nukuin ehkä liian sikeästi.
Mitäs sää siellä voihkit
Nautin kahvista.Mitäs sää siellä voihkit
Mä nautin kylmästä sirtuuna novellestaNautin kahvista.
Tämä todistaa vain teoriani oikeaksi siitä, että kahvi täytyy juoda _aina_ mustana jailmansokeria!!!Mie oon jo ehtiny yhen puseroni lutrata maidossa kun se justiisa avattu maitotölkki on vaan niin ääsyttävän hankala kun aina siitä yrittää nätistivarovasti lorauttaa aamuteekahvikupposeensa niin annas olla vaan - se viimonen lirautus tulee BLUMPS BLUMPS BLUMPS- lätäkössäpomppimisroiskahduksilla*ärrmurr*...
Eivätkö ookkin ihania?Sitte erehdyin unipääkkösenä tuolle yhdelle turhanaikaselle aamuvirkkuselle sivulauseessa mutista hampaitten pesemisen muistamisesta, niin johan tulikin siihen kohtaan sunnuntaisaarnaa kuinka jo osataan tehdä vaikkajamitä ilman että tarvii ennää peräänkattoa ja huolehtia ja mitä siitä sitten josvaikka sattuis pesemättä jäämäänkin ettei se kenenkään hampaankoloja kaivele eikä peffaan osune kun kyseessä on hänen oma purukalustonsa ja joojoojoojoo...#äidithiiteen#it'smylife#kuhanonsafkaajääkaapissa
...no jos vatsahaavaa hinkuu niinTämä todistaa vain teoriani oikeaksi siitä, että kahvi täytyy juoda _aina_ mustana jailmansokeria!!!
Eivätkö ookkin ihania?
Kömmi kainaloon siitä...Kylläpä miestä väsyttää. Taas nukkuu.
ei oo vaikeaa arvata että lajitoveri on pannu ihtesä heikkoon happeenKylläpä miestä väsyttää. Taas nukkuu.
ei olis kannattanu panna kuumaan uuniin vaan ennemmin leppeisiin löylyihinDodih! Sielläpä uunin kuumassa syleilyssä lepää, wuhuu!
Tosin näin äkkisiltään kun kattelen taas tuota määrää niin taispahan tulla mitta-asteikolla pataljoona...mutta niinpä äitikin aina mulle nauroi että teen sapuskaa "suurtalon emäntänä"...
Muutes - bataatti- porkkanamuusi on sitten ihan synnillisen hyvää, suosittelen
Aivanjaniinniin...mun iho erehtyi kertomaan lämpötilan olevan kuuma mutta älä huoli, en porruuta korpuksiei olis kannattanu panna kuumaan uuniin vaan ennemmin leppeisiin löylyihin
Olin jo.Kömmi kainaloon siitä...
Kai sitä kun kahdesti.ei oo vaikeaa arvata että lajitoveri on pannu ihtesä heikkoon happeen
No ei sit tartte ihmetellä miksi miestä väsyttää.Olin jo.
Hymppyh siitä mittään vatsahaavaa saa...no jos vatsahaavaa hinkuu niin
Minkähän takia hää nynnii väsynyt on?Kylläpä miestä väsyttää. Taas nukkuu.