Varmasti nukut ainakin nytMun piti nukkua vaan enpä saa unta
Varmasti nukut ainakin nytMun piti nukkua vaan enpä saa unta
Tuleekohan sitä päivää milloinkaan?Kela, ihmisen paras ystävä...*odottaa sitä päivää kun se laitos joutuu vastuuseen mokistaan, odottaa vaan ei henkeään pidättele*.
Siis ihan järkyttävää miten ne saa mokailla ihmisten elämän kustannuksella mutta annahan olla, jos tavan kansa tekee heidän mielestään yhdenkin pienen virheen niin hitto mikä kiima niillä tuntuu nousevan takaisin maksujen suhteen!Tuleekohan sitä päivää milloinkaan?
Lähipiirin kaikkien aikojen paras oli se, kun oikeustieteitä opiskeleva serkkutyttö oli kolmatta kesää Kelassa töissä ja täytti lapuskat prikulleen silleen miten ohjeissa neuvottiin ja taas maksettiin takaisin...
Perseestä!Siis ihan järkyttävää miten ne saa mokailla ihmisten elämän kustannuksella mutta annahan olla, jos tavan kansa tekee heidän mielestään yhdenkin pienen virheen niin hitto mikä kiima niillä tuntuu nousevan takaisin maksujen suhteen!
Mulla ei ole onneks takasin maksettavaa, mutta laitoin heille hakemuksen asioista ja tiedot asioista _mitä_he_itse_vaativat_ ja sain suoraan kielteisen päätöksen ilman selityksiä tai perusteluja, eli kysymys kuuluu miten ihmeessä ne lukee niitä hakemuksia tai lukeeko ne niitä papereita ollenkaan ennenkun antavat kielteisen päätöksen...no joka tapauksessa valitus on jo matkalla, mutta siihen saakka kunnes uus päätös tulee pitääkin pärjätä 20llä eurolla.
Kyllä!!Ja kaikkien muiden vikojen lisäksi se on niin hidas laitos että en tajua, en vaan tajua! Suomen suurin suojatyöpaikka kentis?
No voi sun saaplari, tsemppiä moiseen tilanteeseen *halaaruttaa*Siis ihan järkyttävää miten ne saa mokailla ihmisten elämän kustannuksella mutta annahan olla, jos tavan kansa tekee heidän mielestään yhdenkin pienen virheen niin hitto mikä kiima niillä tuntuu nousevan takaisin maksujen suhteen!
Mulla ei ole onneks takasin maksettavaa, mutta laitoin heille hakemuksen asioista ja tiedot asioista _mitä_he_itse_vaativat_ ja sain suoraan kielteisen päätöksen ilman selityksiä tai perusteluja, eli kysymys kuuluu miten ihmeessä ne lukee niitä hakemuksia tai lukeeko ne niitä papereita ollenkaan ennenkun antavat kielteisen päätöksen...no joka tapauksessa valitus on jo matkalla, mutta siihen saakka kunnes uus päätös tulee pitääkin pärjätä 20llä eurolla.
Joo tuntuu että arpovat kuka saa kielteisen ja kuka myönteisen päätöksen....taitaa tuurillaan mennä noi päätökset ja laskelmat...
Mjooh!Perseestä!
Ja kaikkien muiden vikojen lisäksi se on niin hidas laitos että en tajua, en vaan tajua! Suomen suurin suojatyöpaikka kentis?
Mä olen päätynyt ratkaisuun että kuolen vaikka nälkään ennenko pyydän kelasta yhtään mitään.Kyllä!!
Yritin kerran keskustella puhelimessa yhden kielteisen päätöksen takia jo vuosia sitten ja tuli jo sillon sellanen olo puhelimessa, että mä keskustelin jonkun potilaan kanssa...vastaukset hitaaaastiiiii ja erittäin kuivasti ja oli aivan se ja sama mihin lakipykälään ja heijjän omiin sanoihinsa vetosin niin vastauksena oli ''No me täällä kelassa olemme katsoneet ettei tarvetta tälle rahalle...teillä...ole.''
Se oli yks niitä harvinaisia hetkiä kun meni hermot niin totaalisesti, että olisi tehnyt mieli mennä linjoja pitkin ja niitata se äijä mattoon kiinni!
Mjooh!
Läheiseni asioita hoidellessa sain huomata että ko.laitoksen kans asioidessa on automaatio se että hyväksyttyä päätöstä sieltä ei heti tulekaan vaan jokaikinen asiointikerta vaatii sen valitusrulijanssin miljoonine liitteineen ja käyntikertoineen ja ajan kulumisineen ennen kuin saa sen hyväksytyn päätöksen pitkin hampain, minkä olisi saanut jo heti muttakun Kelan käytäntöperiaatehylkääminen.
Sujuvaa toimintaa siis?
Siis niin törkeetä tollanen heiltä ja sitten väittävät paskiaiset olevansa kansan asialla..hah.Mjooh!
Läheiseni asioita hoidellessa sain huomata että ko.laitoksen kans asioidessa on automaatio se että hyväksyttyä päätöstä sieltä ei heti tulekaan vaan jokaikinen asiointikerta vaatii sen valitusrulijanssin miljoonine liitteineen ja käyntikertoineen ja ajan kulumisineen ennen kuin saa sen hyväksytyn päätöksen pitkin hampain, minkä olisi saanut jo heti muttakun Kelan käytäntöperiaatehylkääminen.
Sujuvaa toimintaa siis?
Tää tuntuu olevan käytäntönä.Joo tuntuu että arpovat kuka saa kielteisen ja kuka myönteisen päätöksen.
Mulla ei ruoan suhteen ole ongelmia, pärjään hyvin tyhjemmälläkin jääkaapilla ja vielä tuolla pöperöä on muutamiks päiviks ja pakasteessa kanssa jotain, mutta joo...kattelen nyt mielenkiinnolla miten asiat menee...sossu ei kuulema voi auttaa ennenkun kelasta on tullut kielteinen päätös myös valituksen jälkeen ja senkin jälkeen on kuulema kysymys merkki auttavatkoMä olen päätynyt ratkaisuun että kuolen vaikka nälkään ennenko pyydän kelasta yhtään mitään.
Pare olla vain nälkäkiukkuinen kuin muutenkin kiukkuinen.
Mulla ei oo tapana antaa kakkahymiöitä mutta Kelalle heti jokunen
Täällä moni muukin laitos on kuulema kansan asialla mutta mene ja tiiä kun näyttöjä ja tuloksia kattoo...Siis niin törkeetä tollanen heiltä ja sitten väittävät paskiaiset olevansa kansan asialla..hah.
Todellakin toivon että jonakin päivänä ihmiset kyllästyisivät kelan toimintaan ja nostaisivat joukkokanteen koko laitosta vastaan.
Hammasta purren vaan eteenpäin! Kyllä ne asiat ihan oikeesti järjestyy! Kun yks ovi sulkeentuu niin toinen avautuu jne....Mulla ei ruoan suhteen ole ongelmia, pärjään hyvin tyhjemmälläkin jääkaapilla ja vielä tuolla pöperöä on muutamiks päiviks ja pakasteessa kanssa jotain, mutta joo...kattelen nyt mielenkiinnolla miten asiat menee...sossu ei kuulema voi auttaa ennenkun kelasta on tullut kielteinen päätös myös valituksen jälkeen ja senkin jälkeen on kuulema kysymys merkki auttavatko
No joo, kyll tää tästä. v****taa kuin pientä oravaa, mutta minkäs teet