The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

...taas...piakkoin..näyttää ihan siltä että roiskahtaa ja ropisee...vettä siis:)

Uliuliuliuliuliuli....pakkaspoika tulituli ja ikkunat jäähän panipani ja varpaitakin paleli ja reisipakarat lämpöä aneli....:D että holotnaa oli(y) ja lumihiutaleelle tuoksuu yhä:love: ja nyt taijan olla melkein syväjäädytetty:unsure:

Kaikesta huolimatta - pehmeetä perjantaita sulle :)
Pidä itses lämpimänä..
Roiskahtaa,roiskahtaaa,tulee juu vaaarmasti ihan kohta :rolleyes::geek::LOL:
Ihanaa perjantaita

Roiskahtaa,roiskahtaaa,tulee juu vaaarmasti ihan kohta :rolleyes::geek::LOL:
Ihanaa perjantaita
Tulituli..yläviistosta vasemmalta kunnolla ropisten ja nyt sitten jo paistaakuikuilee aurinko:)

Kitz, täsähän tää perjantai menee itteni toopeiluja siunaillessa - oikesti, voisko Joku Kummanen nyt tosissaan ruveta duunaamaan niitä varavaihtopäitä kun mä luulen että tää mun originaaliversio on jo ylibuutattu eikä taija löytyä ennää edes sopivaa uutta akkuakaan:notworthy: - ja toisaalta sitä ikävänkaunista tosiasiaa kiitellessä että onneksi toi kuuppanen on tuohon kaulaan kiinnitettynä:barefoot:...muuten mä ettisisisisin sitäkin:unsure:....:D

Wiikonloppuun sujahtamisia sinnekin, Kais:)!

Karjalanpiirakoita rypyttelen. Sitähän sanotaan että joka tekijällä on oma malli omasta takaa, sen takia Mie teenki tuommosia pyöreitä vähän tiukemmalla rypytyksellä. No vieressä ns. tavallisen näköinen mutta seki tehty silleen käsikopelo muistista.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Talo hiljenee.
Kaksi pörröpäätä jo unilla.
Kolmas vaihessa...

Ulkona mörkiäispimeetä.
Paitsi että ulkorappusilla "ensteks parhaassa" lyhdyssä palaa kynttilä:love:

Tuon yhden hurmurin ihan eka hitsaustyö.
Lyhty äidille:love:
Vähintään 6/5.

Yhteistyössä