...eli siellä on asiat mitä parhaitenMoikkelis kikkelis
Hyvin hyvin hyvin
Joo
Tolla levyllä muuten kuullaan Baddingin omaa ääntä haudan takaa.Badding-video
Täällä ei o ensimmäistäkään mirriä eikä misua häirittemässä.Mokoma katti meni elokuvan eteen
Varo vaan mitä toivot...pian ootkin kiroilemassa ja manaamassa että onsenytyhtähiivattiakuneisaayhtäkäänleffaarauhassakattoajakissankarvojakikaikkiallaTäällä ei o ensimmäistäkään mirriä eikä misua häirittemässä.
Arvaa harmittaako.
Prkl. Kyllä muakin vois joskus joku häiritä vaikka jäis pari leffaa näkemättäkin.
No, jos tai kun mä tästä aikanaan muutan pieneen punaiseen tupaan pohjammaalle niin korjaan tilanteen.Varo vaan mitä toivot...pian ootkin kiroilemassa ja manaamassa että onsenytyhtähiivattiakuneisaayhtäkäänleffaarauhassakattoajakissankarvojakikaikkialla
(vaikka isostikovastipaljosti moista häirintätekijää sulle toivonkin )
Sinun tarttee hankkia sille pari kaveria.Täällä on tällanenkatso liitettä 4766 ..kasvaa kohinalla ja yrittää olla niin iso ja kovis, vaikka sitten kuitenki seuraa joka paikkaan ja nukkuu isosti kehräten kyljessä kiinni tai kaulan päällä joka yö + päiväunet.
Jostain syystä verhot ja vesi kiinnostaa elementtinä häntä todella paljon...pari kertaa meinasin jo sydänkohtauksen saada kun hyppäs vessanpyttyyn ja yritti hetken päästä hypätä uudestaan ja verhoja saa laittaa paikalleen tämän tästä
Itseasiassa oon ajatellut hommata jossain vaiheessa tuolle kaverinSinun tarttee hankkia sille pari kaveria.
Jooh,on kyl...eli siellä on asiat mitä parhaiten
Tervettä meininkiä siis
Koko kropalla kaikki hyvin
Jospa siel viellä joku päivä olisTäällä ei o ensimmäistäkään mirriä eikä misua häirittemässä.
Arvaa harmittaako.
Prkl. Kyllä muakin vois joskus joku häiritä vaikka jäis pari leffaa näkemättäkin.
Ihana söpöliiniTäällä on tällanenkatso liitettä 4766 ..kasvaa kohinalla ja yrittää olla niin iso ja kovis, vaikka sitten kuitenki seuraa joka paikkaan ja nukkuu isosti kehräten kyljessä kiinni tai kaulan päällä joka yö + päiväunet.
Jostain syystä verhot ja vesi kiinnostaa elementtinä häntä todella paljon...pari kertaa meinasin jo sydänkohtauksen saada kun hyppäs vessanpyttyyn ja yritti hetken päästä hypätä uudestaan ja verhoja saa laittaa paikalleen tämän tästä
Niin onIhana söpöliini
Keksivät sit kahestaan kaikenlaista " kivaa "Itseasiassa oon ajatellut hommata jossain vaiheessa tuolle kaverin
Oliko toi kutsu???Ai niin, mul on melkein laatikollinen kylmää lonksua.
Jähänz, minnekäskös mä tuunOliko toi kutsu???