The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ei menny siivouspäivä ihan kuin piti.
Mutta kaksi koneellista kuivaa ja puhdasta pyykkiä odottaa unilaatikkoni päällä sitä, että saan opetettua niille miten mennään nätissä ojennuksessa vaatekaappiin.
Ovat vaan hitaita oppimaan.
Hei, kerrot mulle kyllä ekana mitä teit!

Tota pyykkivuorta ei varmaan ikinä saa hävitetyksi:oops:, vaikka kuin jurnuttaa koneellisen jos toisenkin lähes joka päivä...tänäänpä en pessy pyykkiä vaikka ois varmaan pitäny mutta pistin vaan silmät kiinni ja unohdin moisen askareen tältä päivältä, lälläslää:p

Hei, kerrot mulle kyllä ekana mitä teit!

Tota pyykkivuorta ei varmaan ikinä saa hävitetyksi:oops:, vaikka kuin jurnuttaa koneellisen jos toisenkin lähes joka päivä...tänäänpä en pessy pyykkiä vaikka ois varmaan pitäny mutta pistin vaan silmät kiinni ja unohdin moisen askareen tältä päivältä, lälläslää:p
No mä vaan suunnittelin sitä siivousta niin antaumuksella, että en mä oikein ehtinyt suunnittelua pitemmälle.
Nyt olen jo pari tuntia yrittänyt komentaa puhtaita pyykkejä marssimaan kaappiin sohvalta käsin, mutta komentoäänessäni on jotain vikaa kun ne eivät tee elettäkään.

Pitänee lueskella vähän HarryPotteria oppiakseen oikeat komennot?
Tulejoolut olis kans hyvä komento opetella?

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
No mä vaan suunnittelin sitä siivousta niin antaumuksella, että en mä oikein ehtinyt suunnittelua pitemmälle.
Nyt olen jo pari tuntia yrittänyt komentaa puhtaita pyykkejä marssimaan kaappiin sohvalta käsin, mutta komentoäänessäni on jotain vikaa kun ne eivät tee elettäkään.

Pitänee lueskella vähän HarryPotteria oppiakseen oikeat komennot?
Tulejoolut olis kans hyvä komento opetella?
Sitten kun saat oikeat komennusloitsut murahdetuksi, niin vinkkaat niistä mullekin - diili:)?

Mullon aika usein niin että kaikessa arjen kouhotuksessa aina täysinäisen pyykkitelineen nähdessäni ohimennen mulkaisen sitä tuimasti - mukamas:D
Mutta siinä on ihan hirveestiporosti viilaamisen paikkaa kun mitään ei tapahdu ja joudun jossain vaiheessa sitten käpälöimään. Onneksi häviävät sitten kaappeihinsa aika kivasti(y)

Yhteistyössä