The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eiks punaviini aja saman asian flunssan aikaan ja pahaanmieleen, kuin rommi?
No oli miten oli niin *narsk* vai oliko se *lörps*...hannibal on avattu ja on jo lämpimämpi olo, saas nähä kuin lämmin vielä tulee kun tätä naukkailee tyhjään vatsaan:cautious:
En o varma auttaako flunssaan tai vatsapöpöihin mut kannattaa kokeilla koska yleensä on ainaskin hauskempi sairastaa.

Pahaan mieleen tai vitutukseen viina on aika huono lääke. Tai ainakaan mä en o onnistunut koskaan juomaan tarpeeksi, että se alkais auttamaan. Yleensä tuppaa käymään päinvastoin.

Kanaa ja riisiä masu pullollaan. Ja teetä valmiina pannullinen.
Soffalle pienen kirjastoni viereen käyn.

Pikainen vilaisu avoimen puolen etusivulle palautti oitis mieleen minkä vuoksi tää ketju avattiin tänne.
Heiii, kuules :) - nää kerroit että kävit teatterissa? Mimmosenkummosen esityksen kävit kattomassa?

Himputti, pitäs kyllä itekin ryhdistäytyä sillä saralla. Luokattoman kauan on kiepahtanut aikaa viimosesta kerrasta:notworthy:...

• Tykkää
Reactions: Kais
Heiii, kuules :) - nää kerroit että kävit teatterissa? Mimmosenkummosen esityksen kävit kattomassa?

Himputti, pitäs kyllä itekin ryhdistäytyä sillä saralla. Luokattoman kauan on kiepahtanut aikaa viimosesta kerrasta:notworthy:...
Vähänkö olis ihana päästä teatteriin!
Toinen mikä tekis mieli nähdä on se Avatar elokuvaan perustuva jääshöy mitä töllössä mainostetaan!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Jos mä laitan sen nimen tähän niin pikainen googlaus antaa asunpaikkani turhankin tarkasti kaikille uteliaille.
Joten kävin kattomassa jotain pk-seudulla.

Otas pari lasia lisää sitä Hannibalia.
Näyttää tekevän sinulle hyvää.
No hei helöyyy mulle riittää oikein hyvelin hövelisti se ensmäinen lasillinen:ninja:
No olisko:)!
Tjah, onkohan mulla toi toosakin jotenki puishuonoo mallistoo kun emmää oo mitn tommosta mainosta nähänynnä:cautious:...
Whööööt mitä kanavia sää oikein katot?
No rehellisesti sanottuna, en kyllä nytkyllä muista miltä kanavalta se sillon tällön näkyy mutt näkyy kuiteskin!:love:

Piti sitten käydä näin suitsaitsulkelavikkelästi kaupassa:barefoot:
Kun menin taas ohisuuni mumisemaan että "..joo.."...

Ja kiesus sentään kun peljästyin ja säikähin ja melkein vienokainosti ääneen kiljasinkin ulko-oven loksahtaessa selkäni takana tikslukkoseen....ulkonaha oli ihan karmee mörkiäispimeys!!!!:notworthy:

Tuli luultua pihalamppua sitten joksikin murhaajakyttääjäksikin:unsure:..siltä se näytti, pimeessä, kun enhämmää nyt älynny mitn pihavaloja räpsäyttää päälle

Mutta nyt on sitten itetehtyä hedelmärahkaa(y)
...pikkusesti vaan sitä vaahtoa meni roiskumaan:oops: mutta ei ympäri keittiötä eli hissuksiin opinkin :)...

Yhteistyössä