Käyhä syömäs murunen....oikeesti nyt alkaa tuntumaan siltä että joko pohojalaanen uho stoppaa tähän ja haen syötävää tai jatkuu ja oksennan.
Yök.
Käyhä syömäs murunen....oikeesti nyt alkaa tuntumaan siltä että joko pohojalaanen uho stoppaa tähän ja haen syötävää tai jatkuu ja oksennan.
Yök.
....oikeesti nyt alkaa tuntumaan siltä että joko pohojalaanen uho stoppaa tähän ja haen syötävää tai jatkuu ja oksennan.
Yök.
En o varma auttaako flunssaan tai vatsapöpöihin mut kannattaa kokeilla koska yleensä on ainaskin hauskempi sairastaa.Eiks punaviini aja saman asian flunssan aikaan ja pahaanmieleen, kuin rommi?
No oli miten oli niin *narsk* vai oliko se *lörps*...hannibal on avattu ja on jo lämpimämpi olo, saas nähä kuin lämmin vielä tulee kun tätä naukkailee tyhjään vatsaan
Filosofisesti ajateltuna tämähän on aika mielenkiintoinen kysymys, kun ollaan keskustelupalstalla...ehkä sanoit ehkä et..nobody knows or let me put it in this way: we couldn't hear anything
Sanoiksmääjotakii vai sanoiksmää
Heiii, kuules - nää kerroit että kävit teatterissa? Mimmosenkummosen esityksen kävit kattomassa?Kanaa ja riisiä masu pullollaan. Ja teetä valmiina pannullinen.
Soffalle pienen kirjastoni viereen käyn.
Pikainen vilaisu avoimen puolen etusivulle palautti oitis mieleen minkä vuoksi tää ketju avattiin tänne.
Mää sulle kyllä vilosohvit kohta näytänFilosofisesti ajateltuna tämähän on aika mielenkiintoinen kysymys, kun ollaan keskustelupalstalla...ehkä sanoit ehkä et..nobody knows or let me put it in this way: we couldn't hear anything
Mutta joo...hain kiiwin
Vähänkö olis ihana päästä teatteriin!Heiii, kuules - nää kerroit että kävit teatterissa? Mimmosenkummosen esityksen kävit kattomassa?
Himputti, pitäs kyllä itekin ryhdistäytyä sillä saralla. Luokattoman kauan on kiepahtanut aikaa viimosesta kerrasta...
Woah, pääsiskin tapaamaan jotain entisaikain filosohvia...''Hei Sokrates, onks tää pöytä sun mielestä tuoli ja millä todistat ettei kyseessä ole ovi?''.Mää sulle kyllä vilosohvit kohta näytän
Jos mä laitan sen nimen tähän niin pikainen googlaus antaa asunpaikkani turhankin tarkasti kaikille uteliaille.Heiii, kuules - nää kerroit että kävit teatterissa? Mimmosenkummosen esityksen kävit kattomassa?
Himputti, pitäs kyllä itekin ryhdistäytyä sillä saralla. Luokattoman kauan on kiepahtanut aikaa viimosesta kerrasta...
Otas pari lasia lisää sitä Hannibalia.Woah, pääsiskin tapaamaan jotain entisaikain filosohvia...''Hei Sokrates, onks tää pöytä sun mielestä tuoli ja millä todistat ettei kyseessä ole ovi?''.
No olisko!Vähänkö olis ihana päästä teatteriin!
Toinen mikä tekis mieli nähdä on se Avatar elokuvaan perustuva jääshöy mitä töllössä mainostetaan!
Mai bääd, sori - ehämmää hokannu moista enkä tarkottanu*muistaakin sukkelasti suunnan nurkkapaikkaan*Jos mä laitan sen nimen tähän niin pikainen googlaus antaa asunpaikkani turhankin tarkasti kaikille uteliaille.
Joten kävin kattomassa jotain pk-seudulla.
No hei helöyyy mulle riittää oikein hyvelin hövelisti se ensmäinen lasillinenOtas pari lasia lisää sitä Hannibalia.
Näyttää tekevän sinulle hyvää.
Whööööt mitä kanavia sää oikein katot?No olisko!
Tjah, onkohan mulla toi toosakin jotenki puishuonoo mallistoo kun emmää oo mitn tommosta mainosta nähänynnä...
Vääriä? Ja vissiinkiikaitenniikii iha väärään aikaankiiWhööööt mitä kanavia sää oikein katot?
No rehellisesti sanottuna, en kyllä nytkyllä muista miltä kanavalta se sillon tällön näkyy mutt näkyy kuiteskin!
Hei mää sympatiseeraan sua kun ehän mä muista miltä kanavalta se mainos tuli, muistan vaan miltä se näytti...en vaan nähny kattoo sitä kanavaa töllön oikeestä ylämummostaVääriä? Ja vissiinkiikaitenniikii iha väärään aikaankii
Se on vaan hyvä kun hiprakka tulee halvaksi.No hei helöyyy mulle riittää oikein hyvelin hövelisti se ensmäinen lasillinen
Tiiä tuosta onko tuo niin hyväkään...Se on vaan hyvä kun hiprakka tulee halvaksi.
sähkökatkoksiaHuomenta!
Tuulahtelipa raikkaasti jo yöllä. Mitähän on edessä ennenko taas tyyntyy?