Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mikä, aamun avaus?no aavee-mammoilla voi mennä reisille mutta 2+mammat on myös synnytyksen supersuorittajia
nih
tuo on sellainen vl- porukan oma lohkaisu. Vuosikymmenten takaa.Tämän aamupäivän aikana mua nimittäin on jo veikattu toisessa ketjussa katkeraksi ja puutteessa eleleväksi, kun olin jostain asiasta jotain mieltä.
----ei sulla varmaan miestä ole ollut tuolloinEi vaan mulla on paha aavistus että pienimunaiset yrittävät miellyttää liikaakin, toivottavasti olen väärässä. Liika miellyttäminen ei ole kiva juttu, mä en halua että mun mies tottelee kaikessa mua.
Se sit onkin miehelle haasteellista tietää milloin pitää miellyttää naista ja milloin nainen haluaa että häntä ei totella.
Mutta ehkä kynnysmatto-sana kuvaa sitä ylimiellyttämistä.
eihän sun ole pakko työntää sisääs kuin puolet jos haluat kuustuumastaVoidaanko aloitus siis ajatella niin että jos menee puotiin dildo-ostoksille ja hyllystä löytyy pötkylä joka on melkein kaikkea mitä haluan eli
-vaaleanpunainen
-jellyä
-säädettävällä vibralla
-vesitiivis
-hiljainen
mutta yhtäainutta viisitoistasenttistä, minkä haluaisin, ei ole, vaan hyllyssä on ainoastaan niitä kolkytsenttisiä möhkäleitä niin mun silti pitää siihen tyytyä kun muut kriteerit kerta täyttyvät?![]()
eihän sun ole pakko työntää sisääs kuin puolet jos haluat kuustuumasta
problem solved
askartele puoleenväliin välilaippaNo eihän se nyt ole yhtään sama! Koko ajan pitää varoa ettei tuikkaa liika syvälle. Sillä ratsastaminenkin on siis mahdotonta jos haluaa samalla että juuri koskee kivasti klittaan.![]()
askartele puoleenväliin välilaippa
joo, on aito tussuki paree entä flesuNo en kyl.
En tykkää dildoista. Aito on pali parempi.
Virka-aikana kun niitä rustaat, pätevöidyt jossakin mut et vapaa-aikakin menee niissä, ihmetyttää monia:-DKoskaan ei tiedä mikä aloittamani ketju kulloinkin nostetaan.![]()
[QUOTE="huom";29580398]Sä olet huono sanomaan jos et itsekään ole ottanut pienimunaista eikä sulla ole kokemusta sellaisesta. Voisi sullakin olla toinen ääni kellosta jos et saisi tarpeeksi lihaa sisälle...
Miksei ole Lunaa?:hug::kiss:
Mulle se oli todella tärkeä ketju! Tuli kyllä niin tarpeeseen! Et uskokkaan.
Sö oot palstan äksöntsäksön!:heart::flower: Nyt kun Lunaakaan ei enää ole.
Voi että mikä ketju. No, tulipahan vahvistusta omille kokemuksille.
no aavee-mammoilla voi mennä reisille mutta 2+mammat on myös synnytyksen supersuorittajia
nih