Pienimunaiset miehet kunniaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koskaan ei tiedä mikä aloittamani ketju kulloinkin nostetaan. :o

Ei vaan mulla on paha aavistus että pienimunaiset yrittävät miellyttää liikaakin, toivottavasti olen väärässä. Liika miellyttäminen ei ole kiva juttu, mä en halua että mun mies tottelee kaikessa mua.

Se sit onkin miehelle haasteellista tietää milloin pitää miellyttää naista ja milloin nainen haluaa että häntä ei totella. :D
Mutta ehkä kynnysmatto-sana kuvaa sitä ylimiellyttämistä.
----ei sulla varmaan miestä ole ollut tuolloin:ninja:

Voidaanko aloitus siis ajatella niin että jos menee puotiin dildo-ostoksille ja hyllystä löytyy pötkylä joka on melkein kaikkea mitä haluan eli

-vaaleanpunainen
-jellyä
-säädettävällä vibralla
-vesitiivis
-hiljainen

mutta yhtäainutta viisitoistasenttistä, minkä haluaisin, ei ole, vaan hyllyssä on ainoastaan niitä kolkytsenttisiä möhkäleitä niin mun silti pitää siihen tyytyä kun muut kriteerit kerta täyttyvät? o_O

Voidaanko aloitus siis ajatella niin että jos menee puotiin dildo-ostoksille ja hyllystä löytyy pötkylä joka on melkein kaikkea mitä haluan eli

-vaaleanpunainen
-jellyä
-säädettävällä vibralla
-vesitiivis
-hiljainen

mutta yhtäainutta viisitoistasenttistä, minkä haluaisin, ei ole, vaan hyllyssä on ainoastaan niitä kolkytsenttisiä möhkäleitä niin mun silti pitää siihen tyytyä kun muut kriteerit kerta täyttyvät? o_O
eihän sun ole pakko työntää sisääs kuin puolet jos haluat kuustuumasta

problem solved

[QUOTE="huom";29580398]Sä olet huono sanomaan jos et itsekään ole ottanut pienimunaista eikä sulla ole kokemusta sellaisesta. Voisi sullakin olla toinen ääni kellosta jos et saisi tarpeeksi lihaa sisälle...

Joo mut mieti miltä monista miehistä tuntuu kun vaimo on synnyttänyt ne 2-3 tenavaa ja paikat rupeavat olemaan kuin 7 leivän uuni...[/QUOTE]
:alien:

liikuttavaa

Yhteistyössä