V
vierailija
Vieras
Kertokaas hyvät palstalaiset mietteitänne tästä. Olen tutustunut ihanaan mieheen jonka kanssa vietämme päivittäin aikaa työn puolesta. Pikku hiljaa siitä alkoi kehkeytyä molemmin puoleinen ihastus. Alettiin jutella ja tutustua lisää. Sitten tuli puhetta suhteen aloittamisesta. Kävi kuitenkin myös ilmi että mies ei koskaan halua naimisiin eikä lapsia.
Itse haluan joskus naimisiin ja lapsiakin. "Hauskan" tilanteesta tekee se, että itselläni on diagnosoitu pco, eli raskatuminen on haasteellista muttei täysin mahdotonta. Nyt epäröin aloittaa tämän miehen kanssa suhdetta kun hän ei edes halua lapsia. Hän ei tiedä lapsettomuustaustastani. Toisaalta "lottovoitto" löytää mies jota ei lastensaanti kiinnosta missään vaiheessa, toisaalta taas satuttaa että itse haluaisin kyllä edes yrittää vaikka se haasteellista minulle olisikin .
Mitäpä mieltä olette? Kannattaakohan edes yrittää suhdetta tämän miehen kanssa?
Itse haluan joskus naimisiin ja lapsiakin. "Hauskan" tilanteesta tekee se, että itselläni on diagnosoitu pco, eli raskatuminen on haasteellista muttei täysin mahdotonta. Nyt epäröin aloittaa tämän miehen kanssa suhdetta kun hän ei edes halua lapsia. Hän ei tiedä lapsettomuustaustastani. Toisaalta "lottovoitto" löytää mies jota ei lastensaanti kiinnosta missään vaiheessa, toisaalta taas satuttaa että itse haluaisin kyllä edes yrittää vaikka se haasteellista minulle olisikin .
Mitäpä mieltä olette? Kannattaakohan edes yrittää suhdetta tämän miehen kanssa?