The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Juu kipitin ja kapitin keittiöön hakemaan jäätelöö ja hölmö kun kerta oon, söin sen tyhjään vatsaan ja sen jälkeen oonkin oksentanut 4x...joo se taiskin olla kesän jäätelöt siinä kuulkatten te nyt vaan:sick:

:love:kiitos:love:

Emmä tänään halua mitään muuta syödä kuin....sinut:sneaky:
????!!!!BradshawOMG.gif
...miksikäköhäh sää eilettäin mut tahtosit mukamas syöpötellä:unsure:??*alahuuliväpättää*cfd3f02e4e86ce126541ac1ebde6b140.gif
Sääkin tahtoset mut puish.....ja mitä ilmeisimmin myös tukehtua isoon karwapalloon:unsure::notworthy:...

:ROFLMAO:
Eihän tuolla oo hei mtn tekemistä ruoan kanssa:LOL:

Mä kokeilen jos tänään maistuis paremmin....siis ruoka:ninja:
Onpas!! Sitä ottaa kauniiseen käpäläänsä sen Kugelschreiberin kun duunaafuntsii sitä kauppalistaansa eli r u o k a a(y)

Ja siellä mitn kokeilla!!!!!*kimittää kurkkukierossa*
*huokaa syvään*
Vaan syödään:)
Vaikkei maistuiskaan:)
Tai sitte lähtee nätisti steppaileen kauppaan hakemaan maistuvaisempaa:)

• Tykkää
Reactions: Aqela
Ziiz...mä oon vastaäsköttäin heränynnä...ja mun kummatkin pärtsääjät on jo ulkona ja kälkätyksestä ja erinnäisistä kilkatuksista päätellen päivän ohjelmistonumerokin on valmiina ja luultavimmin vielä vaiheessa oleva roudarikin:barefoot:

Eli johonkin kohtaan kurarapatyypitystä(y)
Tuitui vaan pesukone, es tut mir leid:unsure:...
Mutta oikeesti - miten noi kaks voi olla sunnuntaiaamuna jo tommosia...tommosia...allergisoivan energisiä*hinkkaarapsuttaa kutipattisiaan*:cautious::notworthy:

Aqela
Ziiz...mä oon vastaäsköttäin heränynnä...ja mun kummatkin pärtsääjät on jo ulkona ja kälkätyksestä ja erinnäisistä kilkatuksista päätellen päivän ohjelmistonumerokin on valmiina ja luultavimmin vielä vaiheessa oleva roudarikin:barefoot:

Eli johonkin kohtaan kurarapatyypitystä(y)
Tuitui vaan pesukone, es tut mir leid:unsure:...
Mutta oikeesti - miten noi kaks voi olla sunnuntaiaamuna jo tommosia...tommosia...allergisoivan energisiä*hinkkaarapsuttaa kutipattisiaan*:cautious::notworthy:
Ovat nukkuneet hyvin?

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä