!!!???Kaikista parasta siinä että toisin kuin ennen kerrottu että on vain epämukavaa ne hirvikärpäset ja ne ei tykkää ihmisverestä niin purevat sittenkin ja saattavat varmaan levittää myös jotain tauteja.
Maistuis, varsinkin kun en ole syönyt tänään yhtään mitään ja vasta äsken havahduin moiseen tosiasiaan.
Kipin kapin keittiöön siitä.Maistuis, varsinkin kun en ole syönyt tänään yhtään mitään ja vasta äsken havahduin moiseen tosiasiaan.
Mun tekis niiiiiiin kovin mieli niiiiin isostisuuresti alapeukuttaaMaistuis, varsinkin kun en ole syönyt tänään yhtään mitään ja vasta äsken havahduin moiseen tosiasiaan.
Juu kipitin ja kapitin keittiöön hakemaan jäätelöö ja hölmö kun kerta oon, söin sen tyhjään vatsaan ja sen jälkeen oonkin oksentanut 4x...joo se taiskin olla kesän jäätelöt siinä kuulkatten te nyt vaanKipin kapin keittiöön siitä.
kiitosMun tekis niiiiiiin kovin mieli niiiiin isostisuuresti halata
Emmä tänään halua mitään muuta syödä kuin....sinutPeffa ylös siitä ja jääkaapille! Jotakin suuhunpantavaa käpäliis ja sitten suuta kohti! Aaaaa...suukku auki....täältä tulee lentokone, wruuuuuumswiush...!
Sun piti syödä ruokaa.Juu kipitin ja kapitin keittiöön hakemaan jäätelöö ja hölmö kun kerta oon, söin sen tyhjään vatsaan ja sen jälkeen oonkin oksentanut 4x...joo se taiskin olla kesän jäätelöt siinä kuulkatten te nyt vaan
kiitos
Emmä tänään halua mitään muuta syödä kuin....sinut
Meni saippuaa vällykäärmeen silmään, ei itketä lauantaina