The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pirtsakan lempeenlämmintä syyskuuta sulle:)
Totuutellaan hissuksiin hiukan viileämpiin mutta raikkaisiin aamuihin, nuuskutellaan makeitten omppujen sekä kostean mullan tuoksua, aukaistaan silmät pehmeän lämpimiin värisävyihin ja hipsutellaan hiljaksiin illan hämärähyssyn sisään...villasukissa:love:...

• Tykkää
Reactions: Kais
Kaikista parasta siinä että toisin kuin ennen kerrottu että on vain epämukavaa ne hirvikärpäset ja ne ei tykkää ihmisverestä niin purevat sittenkin ja saattavat varmaan levittää myös jotain tauteja.
!!!???
*ufopääkkönen*:sick::censored:
Sekinvielä!!

Eli jos tässä meinaa nenänsä ja pääkkösensä viedä ulos niin pitänee pukeutua siihen hupulliseen haalarilatexiverm...eikun se oli toiseen juttuun:notworthy:...kun siis kokovartaloverkkoasuun. Että kopskops ja rapsraps vaan kun ne halavatun %#*@!:%@@#önniäiset törmäilee kuosiin kiinni:cautious:

Tässä pitänee kohta tosissaan harkita muuttoa pohjoisnavalle:unsure:. Ei oo hirvikärpiäisiä eikä punkkeja.

Viimeksi muokattu:
Se on muuten semmonen juttu että hooveet rulettaa(y)
Musta leivotaan niin urakalla, tuskanhiellä ja silmienpyörittelyillä, jonkinsorttista prätkä-äiti-huoltojoukkoa, että morjens vaan jälkipolveni kärvällisyyksille:D:barefoot:
Täällä on ollu soratiet kuralla kun noille hurmureille tuli tilannetta mettätiellä ja "kaikkien pärrääjien sankari, aikamme legenda:rolleyes:....Räikkä-Freeze:D" pelasti pulasta hakemalla muutaman kerran työkalupakista kiintoavainta ja räikkää ja hylsyjä.... Ihan noobi saati urpå en oo kun onnistuin tuomaan oikeat välineet ja kuulema tiiän kuitenki asioista paljonki enempi kuin monen muun äidit yhteensä...ihan en tuota usko satasella vaikka oonki "6/5-mutsi":love":D

Mutta heppavoimat ne on mitkä puhuu - joko jumalattomalla metelillä tai sitten hirnumalla(y)...."..nahkaruoska soooiiiii..":D:notworthy:

Tsäh, mä lähdenkin näemmä käymään uudestaan kaupassa:oops: ja ryhdyn keittiön valloitukseen urakalla(y) - sämpylöitä sais kuulema tehdä ja paaaaljon, kun olivat nii-in hyviä viimeksi ja sapuskaa tietty...jotain levotonta höpisivät pizzabaarista, kattellaan mitä ainekset sanovat...

Nauti sä elosta ja olosta:)
Ja muista että oot tärkee:love:

Ai ni ja muuten!
Millonkakonää oot viimeks sanonu jollekin että "oot tärkee"? Tai jopa että "minä rakastan sinua"? Nii-i, noi lauseet kun ei käytettäessä kulu ollenkaan. Eli sano ihan milloin haluat ja ihan niin usein kuin huvittaa kun siltä tuntuu. Koska tuntuu hyvältä kun niin sanoo. Ja tuntuu hyvältä kun saa kuulla noi lauseet.

Kokeile vaikka(y)!
Et uskalla kuitenkaa:sneaky:
(toivottavasti oon niin väärässä!:unsure: )

• Tykkää
Reactions: epek
Kipin kapin keittiöön siitä. :eek: :cautious: :p
Juu kipitin ja kapitin keittiöön hakemaan jäätelöö ja hölmö kun kerta oon, söin sen tyhjään vatsaan ja sen jälkeen oonkin oksentanut 4x...joo se taiskin olla kesän jäätelöt siinä kuulkatten te nyt vaan:sick:
Mun tekis niiiiiiin kovin mieli niiiiin isostisuuresti halata:cautious:
:love:kiitos:love:
Peffa ylös siitä ja jääkaapille(y)! Jotakin suuhunpantavaa käpäliis ja sitten suuta kohti! Aaaaa...suukku auki....täältä tulee lentokone, wruuuuuumswiush...!:)
Emmä tänään halua mitään muuta syödä kuin....sinut:sneaky:

Yhteistyössä