Aqela
Tyttöystävä puhdisti sen
Sitä oli vissiin mennyt vähän syvemmälkekkin kun vällykäärme oksensi lopuksi
Tyttöystävä puhdisti sen
Sitä oli vissiin mennyt vähän syvemmälkekkin kun vällykäärme oksensi lopuksi
????!!!!Juu kipitin ja kapitin keittiöön hakemaan jäätelöö ja hölmö kun kerta oon, söin sen tyhjään vatsaan ja sen jälkeen oonkin oksentanut 4x...joo se taiskin olla kesän jäätelöt siinä kuulkatten te nyt vaan
kiitos
Emmä tänään halua mitään muuta syödä kuin....sinut
Nii!!!!Sun piti syödä ruokaa.
KotipesäänVällykäärme menee taas koloonsa
Mä olen lihansyöjä kanniballi*narsk*????!!!!katso liitettä 4561
...miksikäköhäh sää eilettäin mut tahtosit mukamas syöpötellä??*alahuuliväpättää*katso liitettä 4562
Sääkin tahtoset mut puish.....ja mitä ilmeisimmin myös tukehtua isoon karwapalloon...
Ich hab' ein Kugelschreiber in meiner Lederhose!
Mä olen lihansyöjä kanniballi*narsk*
Narskautan kohta suakin pepusta
Mua ei syödä.Narskautan kohta suakin pepusta
Eikö...Mua ei syödä.
Tässä nyt vielä tähän aikaan mitään munia jaksa aatellakatso liitettä 4563
A.
Ha.
..koetas ny olla siellä ja suukku auki...nyyyt!*nakkasee latingintäydeltä sopivasti kovaksikeitetyllä kananmunalla suoraan sukkana ineen ammotukselliseen aukkoseen ex-koripalloilijana*
Protskua se olla pittää!
Eikö?Tässä nyt vielä tähän aikaan mitään munia jaksa aatella
Onpas!! Sitä ottaa kauniiseen käpäläänsä sen Kugelschreiberin kun duunaafuntsii sitä kauppalistaansa eli r u o k a a
Eihän tuolla oo hei mtn tekemistä ruoan kanssa
Mä kokeilen jos tänään maistuis paremmin....siis ruoka
Sano se nuille kahelle...Tässä nyt vielä tähän aikaan mitään munia jaksa aatella
Zäh?Sano se nuille kahelle...
Täältä oisit saanunna kans...kassillisia...omppusia...ainaki viisMinäpä saan kassillisen omenoita. Kaveri tuo maalta.
Mä en pysty syömään ulkom. omenoita.
Ovat nukkuneet hyvin?Ziiz...mä oon vastaäsköttäin heränynnä...ja mun kummatkin pärtsääjät on jo ulkona ja kälkätyksestä ja erinnäisistä kilkatuksista päätellen päivän ohjelmistonumerokin on valmiina ja luultavimmin vielä vaiheessa oleva roudarikin
Eli johonkin kohtaan kurarapatyypitystä
Tuitui vaan pesukone, es tut mir leid...
Mutta oikeesti - miten noi kaks voi olla sunnuntaiaamuna jo tommosia...tommosia...allergisoivan energisiä*hinkkaarapsuttaa kutipattisiaan*