Nyt olen taas maisemissa ja nokka kohti uutta yritystä. Metformiini ja ubikinoni palasivat käyttöön heti kun vahvistui että siirron tulos jäi kemialliseksi. Tänään olin klinikalla jatkostrategiasta keskustelemassa ja nyt on sitten suunnitteilla ERA. Mulla tosin on kaksi siirrosta alkanutta raskautta, joten on luultavaa että mun aikaikkuna on ihan tavallinen, mutta päädyttiin siihen että katsotaan se ERA varmuuden vuoksi, ettei ainakaan siitä jäisi kiinni jatkoyritykset. Ultrauksen perusteella ERAn pitäisi onnistua jo tähän kiertoon, menen uudestaan perjantaina tsekkaukseen.
@Domi , kovasti pidän peukkuja että sinulla nyt tärppäisi!
Olen joskus kuullut tuosta scratchingistä. Oliko kovin kivuliasta? Vauvanhuopaostoksesi kuulosti ihanalta!
@-dino- lle myös tarrasukkia ja tsemppiä piinailuun! Kurjaa kun jouduit itseksesi pähkäilemään pistosaikataulun kanssa etkä saanut selkeitä ohjeita. Tulikin mieleen että mulla ei ollut nyt mitään kiinnittymispiikkiä tässä kemialliseksi jääneessä, jos saadaan vielä alkioita aikaan niin pitääpä kysyä siitä.
@Ninnupinnu , pahoittelut negasta!
Tiedän fiiliksen. Onneksi pääsette nyt heti yrittämään uutta. Mulla on kerran ollut Estradot-laastarit, kesällä suunniteltiin lääkkeellistä PASsia (joka sitten kariutui siihen, että kumpikaan pakkasalkio ei jatkanut kehitystä sulatuksen jälkeen). Silloin piti olla lääkkeellinen ihan aikataulutuksen helppouden takia. Tulokset on käsittääkseni yhtä hyviä riippumatta siitä tehdäänkö omaan kiertoon vai ei, erona on vain se että lääkkeellisessä pitää tosiaan käyttää lääkkeitä aika pitkälle raskauteen. Estradotit oli mulle ihan ok, mutta mulle jäi niistä laastareista ärsyttävä reunusjälki iholle, jota oli tosi vaikea jynssätä irti.
@Rusakkonen , sullahan on jo ihan kohta testin aika! Voi kunpa sieltä tulisi se plussa nyt.
Veritestaaminen on kyllä siitä hyvä että ei tarvitse tihrustella tikkua monessa kulmassa ja miettiä että onko vai eikö. Peukut siis pystyssä täällä.
@Nipsu_78 , mikä on sulla tilanne nyt? Ymmärsinkö oikein, että nyt uusi siirto suunnitteilla?
@justhope , hienoa että punktio meni nyt paremmin, ja ennen kaikkea: wow mikä määrä hedelmöittyneitä! Noita on jo niin paljon että luulisi sieltä saavan useammankin pakkaseen!
@atvk87 , hienoa että nyt on siirtopäivä jo tiedossa! Kyselit aiemmin että millainen estrogeenituki on ollut PASsissa. Kun mulle tehtiin omaan kiertoon PAS, ei ollut estrogeenia ollenkaan käytössä, ja sitten kun kesällä oli tarkoitus tehdä lääkkeellinen PAS, oli Estradot-laastarit. Limakalvosta tuli hieno mutta siirrettävää ei sitten ollutkaan. Ne laastarit oli kyllä useamman viikon. Oli kesälomareissuja eikä voinut käydä kovin usein tilannetta tarkistuttamassa. Ymmärrän muuten hyvin tuon että harmittaa hoitojen sovittaminen työpäiviin - aloitan itse työt viikon päästä ja siinä on sitten säätämistä, varsinkin kun ei haluaisi tästä mitään puhua. Miten sen sun lääkityksesi kanssa tehtiin, tehtiinkö siis nyt muutoksia?
@Mannari , voi kurjuus kun oli noin huono lääkevaste.
Sulla on kyllä hyvä lääkäri ja uskon että vielä löydetään sellainen lääkekombinaatio jolla saadaan follit kasvuun. Kävitkö jo uudessa ultrassa, miltä siellä näytti? Tämä on kyllä siitä rankkaa hommaa että takapakkia voi tulla ihan joka käänteessä.
@haaveissavauva-81,
@Jantzu ja
@Ihanapa , teille tsemppiä piinailuun, toivottavasti plussa tulossa!
@Mandala , sinullakin kohta jännät paikat edessä!
Onko teillä useampi alkio pakkasessa?
@Lallastiina , tervetuloa mukaan! Hienoa jos saatte järkättyä kuviot niin että pääset hoitoihin kotimaassa. Helpottaa kyllä jos voit tehdä etänä töitä, onhan nämä hoidot sillä tavalla sitovia kun uä-tsekkauksissa pitää käydä melko tiuhaan.
@millionnea , tervetuloa joukkoon! Mulla on kummassakin stimulaatiossa ollut aika vähän tuntemuksia, loppuvaiheessa saattanut olla pientä turpeuden tunnetta alavatsalla mutta hyvin vähäistä. Tsemppiä punktioon, toivottavasti tulee hyvä saalis!
@Sunflower33 ja
@rouvaNiisku , onnea tuleviin siirtoihin!
Hurjasti oli tullut viestejä reilun viikon aikana! Täällä on nyt tosi aktiivista meininkiä, varmasti joku kohta plussaa!