Relaatio 308

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei,
2.6 täysin jumissa pääsanasta alavasemmalle viistoon 20 kaikki 3 vastasanaa on, mutta en löydä varmaan nyt oikeaa muotoa pitkälle sanalle tai jotain..
toinen on pääsanasta yläoikealle 12, tässäkin on vastasanat mutta en ole löytänyt mitään järkevää olen yrittänyt yhdistelläkin vastasanat..
toinen vaikea kohta on nyt
2.5 P pääsanan yläpuolella 8.6, ei vaan aukene.
 
vierailija
Hei,
2.6 täysin jumissa pääsanasta alavasemmalle viistoon 20 kaikki 3 vastasanaa on, mutta en löydä varmaan nyt oikeaa muotoa pitkälle sanalle tai jotain..
toinen on pääsanasta yläoikealle 12, tässäkin on vastasanat mutta en ole löytänyt mitään järkevää olen yrittänyt yhdistelläkin vastasanat..
toinen vaikea kohta on nyt
2.5 P pääsanan yläpuolella 8.6, ei vaan aukene.
vipa on red

onko sulla sitä monz leffaa, rautalankaa siihen
 
vierailija
Hei,
2.6 täysin jumissa pääsanasta alavasemmalle viistoon 20 kaikki 3 vastasanaa on, mutta en löydä varmaan nyt oikeaa muotoa pitkälle sanalle tai jotain..
toinen on pääsanasta yläoikealle 12, tässäkin on vastasanat mutta en ole löytänyt mitään järkevää olen yrittänyt yhdistelläkin vastasanat..
Jos ymmärsin tuon selityksen oikein, niin ensimmäinen on yleissana joka tarkoittaa sellaista jonka avulla työntekijät saavat oikeutta, ja toinen on sellainen, jossa on niitä levyjä paljon järjestettynä halutulla tavalla.
 
vierailija
Muutama melkein valmis ruutu

eka rivi, viimeinen ruutu
mess ja yö välinen 8+4+5
kyy-ra 11

jäätyvä 4.4
ern 6+6 ja siitä 5+8 kukk
perke 6+7

ylös 1.4
häät 10
ank 11
gustav 6+7
 
vierailija
Muutama melkein valmis ruutu

eka rivi, viimeinen ruutu
mess ja yö välinen 8+4+5 tämä on joulukuussa
kyy-ra 11 mikä porukka käytti sitä

jäätyvä 4.4
ern 6+6 ja siitä 5+8 kukk yhdysvaltalainne elokuvaohjaaja on tuo eka
perke 6+7 suomalainen kirjailika

ylös 1.4
häät 10 lastenleikkejä narulla
ank 11 rikas
gustav 6+7
Viimeinen on saksalainen näyttelijä
 
vierailija
Hei,
nyt olen jumissa tuon 4.1 sivun pääsanan vasen yläkulma 5+6, ei ratkea millään.. ja samalla mietin, että onkohan tuosta vasemmasta reunasta tippunut yksi viiva siitä 7+10 kohdasta, kun alapuolella olisi sopiva kytköspaikka.. ei silti tarvinnut sitä, ratkesi kyllä muutenkin. :)
 
vierailija
Hei kiitokset laatijalle, on kyllä ollut tosi hyvä rellu tällä kertaa, suorastaan nautittava näin aloittelijallekin. Jumittaa välillä mutta suht sopivasti, jostain pääsee kumminkin yleensä aina vähän eteenpäin, muutamiin on joutunut kyselemään vinkkejä mutta niillä viimeistään on aina edennyt.
 

Yhteistyössä