Huomenta muruset.
Mä pidän palstatauon. En tiedä kuinka pitkän. Kaikkea hyvää teille. Heips
Vaikken ihmettele. Tule pian takaisin!
Huomenta muruset.
Huomenta muruset.
Ei muuten, mutta kun on muuttunut jotenkin ihan henkisesti sairaaks koko ilmapiiri täällä...tai ei täällä vaan isolla puolella.Mä en ainakaan lähde minnekään.
Paskahousu-nurkistahuutelijoille en moista iloa suo.
oikea sanamuoto olis ollu puskistahuutelijaMä en ainakaan lähde minnekään.
Paskahousu-nurkistahuutelijoille en moista iloa suo.
kuka käskee lukea kaikkea mitä harmaat huutelee?Ei muuten, mutta kun on muuttunut jotenkin ihan henkisesti sairaaks koko ilmapiiri täällä...tai ei täällä vaan isolla puolella.
Lähiöissä ei oo puskia, pitää siis kerrostalon nurkalta.oikea sanamuoto olis ollu puskistahuutelija
Sinä.kuka käskee lukea kaikkea mitä harmaat huutelee?
no silläpä niitä ei kannattas avataSinä.
No eiku ei kukaan, mutta kyllähän noita näkee ja sitten tulee tyhmyyksissä avattua ne viestit vaikkei olis niin aatellut tehä...ja sitte tulee fiilis.
Sä et oo vielä palstankestävä.Sinä.
No eiku ei kukaan, mutta kyllähän noita näkee ja sitten tulee tyhmyyksissä avattua ne viestit vaikkei olis niin aatellut tehä...ja sitte tulee fiilis.
Ei nii, mutta...willi weikkaukseni on että niin avaa moni muukin ne.no silläpä niitä ei kannattas avata
Myönnän olevani herkkä luonteeltani ja tulen surulliseks ja hämmennyn joka ikinen kerta sitä ilkeyden ja julmuuden määrää mikä ihmisistä irti lähtee välillä.Sä et oo vielä palstankestävä.
Mutta siihen oppii! *halaus*
Niitäkin (siis julmia) on kai satutettu eivätkä ole osanneet purkaa ja eheytyä ja siksi katkerina kiusaavat toisia.Ei nii, mutta...willi weikkaukseni on että niin avaa moni muukin ne.
Myönnän olevani herkkä luonteeltani ja tulen surulliseks ja hämmennyn joka ikinen kerta sitä ilkeyden ja julmuuden määrää mikä ihmisistä irti lähtee välillä.
maailma on jo paska paikkaNiitäkin (siis julmia) on kai satutettu eivätkä ole osanneet purkaa ja eheytyä ja siksi katkerina kiusaavat toisia.
Ja just siksi niitten ei saa antaa lannistaa! Muuten koko maailmasta tulee paska.
Ei ole. Ei kokonaan.maailma on jo paska paikka
Huomenta. Olin mä hereillä klo 8Huomenta! Herätyyyys!
Höh,harmi,tosin en ihmettele yhtään,on tää palstan meno nykyisin semmosta. Sua tulee ikäväHuomenta muruset.
no joo, on jossain vielä hyvyyden saarekkeitaEi ole. Ei kokonaan.
Kahvi maistuu hyvältä ja mulla on hyvää seuraa.
Niin on.Ei muuten, mutta kun on muuttunut jotenkin ihan henkisesti sairaaks koko ilmapiiri täällä...tai ei täällä vaan isolla puolella.
HalausSinä.
HalausEi nii, mutta...willi weikkaukseni on että niin avaa moni muukin ne.
Myönnän olevani herkkä luonteeltani ja tulen surulliseks ja hämmennyn joka ikinen kerta sitä ilkeyden ja julmuuden määrää mikä ihmisistä irti lähtee välillä.