Tässä ketjussa ei kenenkään ole pakko olla.Päivää ja iso röyhtäys...
ja koska en ole mikään takaoven hulda niin kieltämättä tekis mieli tehdä kisut ja häippästä.
...no joo, katellaan...
Kyll mää ton tiiän, mutku ilmapiiri alkaa olla ihan hanurista niin sitä miettii mitä järkee on tulla mestaan missä toivotaan kaikille koko ajan pahaa ja kisua lainaten ''pois huonoa''Tässä ketjussa ei kenenkään ole pakko olla.
Mutta täältä ei myöskään hätistellä pois ketään.
Jokainen saa olla ihan omana itsenään ja sillä hyvä.
Muutenhan tää ei voisi toimia.
Muu palsta tehköön mitä huvittaa.
Kattelen murhadokkareita friiltä.Taas tulee romurautaa
Terminator 3
Koneiden kapina
Kutonen Ma 13.08.2018 klo 23.55
Ajattelin seuraavan kerran avata töllön ehkä jouluna. Lakkautin kanavapaketinkin.Kattelen murhadokkareita friiltä.
joo, aika lailla hanurista on vaikka just meikäläisen haukkuminen onkin ollut jo jonkin aikaa unohdukissaPäivää ja iso röyhtäys...
Masussa on itse tehtyä pitsaa ja pohjana käytetty tomaattimausteisia tortillalätkiä ja en enää ikinä tahdo syödä muunlaisia pizzoja
Tää palsta on suoraansanottuna muuttunut ihan persläveksi harmaiden juttujen ansiosta ja koska en ole mikään takaoven hulda niin kieltämättä tekis mieli tehdä kisut ja häippästä.
Kyllähän mä palstailua olen tainnut aika paljon vähentääkin just noiden tonttujen takia, kun eivät raukat tajua miten imevät täältä kaiken ilon pois ja työntävät tilalle myrkkyjään...no joo, katellaan...
naiset ei voi vastustaa tummaa pötköäja Kouvolan lakritsaa . Lakut ihan väkisin siinä kaupan kassalla änkesi matkaan. Ei mahtanut mitään .
Mun tekee mieli vaahtokarkkejaja Kouvolan lakritsaa . Lakut ihan väkisin siinä kaupan kassalla änkesi matkaan. Ei mahtanut mitään .
en anna kun ei olla juurikaan tuttujaMun tekee mieli kikkeliä
Noi on minusta hyviä,cittarista olen ostanutja Kouvolan lakritsaa . Lakut ihan väkisin siinä kaupan kassalla änkesi matkaan. Ei mahtanut mitään .
Perseestä!Hammas pois,antibioottikuuri 10 pv & burana 800 mg 3päivänä
Mä muistan että joku joskus toi mulle Tampereelle, palstatapaamiseen, just kyseistä herkkua. *kuolaa*ja Kouvolan lakritsaa . Lakut ihan väkisin siinä kaupan kassalla änkesi matkaan. Ei mahtanut mitään .
Kiitti.Perseestä!
*halaus*
Moikka.Ja iltapäivää kaikille!
Iha sippi. Onneksi huomenna saa luppoilla puolet päivästä.