Minkä hanpaan menetit?
Hammas pois,antibioottikuuri 10 pv & burana 800 mg 3päivänä
Hammas pois,antibioottikuuri 10 pv & burana 800 mg 3päivänä
Alhaalla,vasemmalla puolella oleva takahammas.Minkä hanpaan menetit?
Alhaalla,vasemmalla puolella oleva takahammas.
Joo, onneksi en.Hyvä ettet etuhanmasta
Olet käyny mun lähikaupassani?ja Kouvolan lakritsaa . Lakut ihan väkisin siinä kaupan kassalla änkesi matkaan. Ei mahtanut mitään .
Palstalaiset turistimatkalla jokunen vuosi sitten, sielläkin piti tapellaMä muistan että joku joskus toi mulle Tampereelle, palstatapaamiseen, just kyseistä herkkua. *kuolaa*
Kävin päivällä lounastamassa lihasoppaa.Grillissä kanaa, possua ja nyt savustan iison lohensviibaleen. Maiskis.
Voitinko mä?Palstalaiset turistimatkalla jokunen vuosi sitten, sielläkin piti tapella
Onko Toope mies, lapsi, koira vai kissa?Iltaa. Toopen iltariehuminen on ohi ja nyt simahti. Pötköttää tässä sohvalla mun vieressä.
Yleensä miesOnko toope mies, lapsi, koira vai kissa?
Koira.Onko Toope mies, lapsi, koira vai kissa?
Mies on kyllä aika rauhallista sorttia. Mutta kohta ne molemmat nukkuu.Yleensä mies
Jokseenkin jokaisen miehen kutsumanimi on Toope.Yleensä mies
Mitä mä just luin?Mies on kyllä aika rauhallista sorttia. Mutta kohta ne molemmat nukkuu tai saa kaulimesta.
Nää nukahtaa kyllä ihan käskyttämättä. Sohvalla on nykyään tunkua, kun mies ja koira bunkkaa tässä kans.Mitä mä just luin?
Hyvä, että molemmat tietää paikkansa.Nää nukahtaa kyllä ihan käskyttämättä. Sohvalla on nykyään tunkua, kun mies ja koira bunkkaa tässä kans.