Onko omakohtaista kokemusta Vitapro vitamiinivalmisteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse söin kk vitaeproota ja kun lopetin niin ihmettelin että miksi juoksen kusella ihan koko ajan.näköjään turvotusta tullut mullekkin.väsymykseen auttoi mutta turvotusta tuli ja en kyllä tiiä miksi.Muuten ei ole kyllä liikakiloja että siitä ois turvotus johtunut kun urheilen säännöllisesti ja syön terveellisesti.

Minä olen käyttänyt 50 kpl vitapro tabletteja. On ilmennyt huimausta ja tasapainohäiriöitä koko sen ajan. Aikaisemmin kyseisiä oireita ei ole ollut. Käytän verenpainelääkettä, jonka kanssa tuote ei ilmeisesti ole sopiva.:mad:
Moikka!
Mä oon käyttänyt vitaeprota nyt noin kaksi viikkoa ja on ilmennyt ihottumaa ranteissa joka kutiaa niinkun nokkosihottumaa tai jtn.
Lisäksi on ollut ihme huimausta viime päivät.
Taidan lopettaa vitaepro:n käytön. :( :(

hei! äitini kerkesi kaksi viikkoa käyttää kyseistä sontaa!! kaikki mahdolliset nivelet turposi ja liikunta- ja toimintakyky meni tyystin. aamuisin ei saa mitään otettua käteen ei pysty pukemaan ei nousemaan sängystä ilman apua.ehkä hän sitten oli liian hyväkuntoinen ja terve tämmöistä nauttiakseen :( nyt viikon päästä lopettamisesta alkaa pikkuhiljaa palautua ennalleen. ei ikinä koskaan pitäisi kenenkään syödä kyseistä sontaa vaikka saisi ilmaiseksi. tulemme hakemaan korvauksia työkyvyn menettämisestä ja kivusta ja särystä. nyt kun viellä saisi yöunet takaisin mitkä myös meni moisen paskan kanssa. äitini tapauksen myötä selvisi useammankin tutun ja sukulaisen kokeilleen kyseisen aineen vaikutusta saaden mitä erikoisimpia haittavaikutuksia! rohkeesti vaan kokeilemaan ja leikkimään hengellä. jännitystä elämään sillä ainankin saa. olemme vaan miettineet kuinka saamme tämän tiedon niin julkiseksi että sen saisi nekin ihmiset jotka sitä syövä ja oireilevat mutta ei osaa ja arvaa yhdistää oireitä kyseiseen "terveys tuotteeseen"

Kiinnosti nuo havainnot, että oli tullut huimausta Vitaepron (arveltu) käytöstä.
Itse olen puolsatunnaisesti ottanut kyseisiä kapseleita. Viikko sitten alkoi huimaus. Niin kova, että sängyssä maatessakin aallot heittelivät. Ihan nakkaa päin kalusteita ja siniä liikkuessa vaikka WC:hen mennessä. Seinistä tukea ottaen kotona hipsutellut olen. Kumartua ja kurkottaa ei voinut.
Nyt alkaa olo tasaantua jo. Ehkä uloskin rohkenen mennä. Tosin piha ja lähikatu on ihan jäässä, etten oikein tiedä.
Olin joskus kuullut Vitaeprosta olevan jotain haittaa ja siksi aloin netistä etsiä käyttäjäkokemuksia.
Näin kovaa huimausta en muista ikinä itselläni olleen. Voihan syy olla vaikka joku virus.
Olin ulkona, kun oli kova pyry ja pysäkillä sai odotella pitkään. Olisinko pahasti vilustunut? Kylmä ei kuitenkaan ollut ja pää oli hyvin peitetty myssyllä ja hupulla.
Niitähän on nyt liikkeellä tauteja. Pidänpä varmuuden vuoksi näppini erossa tuosta lisäravinteesta. Varmaan on syytön, mutta huimaus on ihan kamalaa, joten kaikki varotoimet peliin.
Aineluettelossa ei näy mitään pahoja aineita, mutta jos kapseleissa on jotain, mitä ei luettelossa ole?

Mä taidan olla mainosmiesten tai -naisten "uhri", mutta olen jo pitempään miettiny tuota jo kauan mainostettua Vitapro tuotetta. Raskaana ja imetysaikana en uskaltanut sitä edes ajatella, mutta nyt tuo vaihe elämässä on jäänyt taakse. Löytyisikö täältä palstalta ketään, joka olis sitä käyttänyt? Onko tuote ns. hintansa arvoinen?
MALIIESIMERKKI NS: GUERILLAMARKKINOINNISTA:

Moikka!
Mä oon käyttänyt vitaeprota nyt noin kaksi viikkoa ja on ilmennyt ihottumaa ranteissa joka kutiaa niinkun nokkosihottumaa tai jtn.
Lisäksi on ollut ihme huimausta viime päivät.
Taidan lopettaa vitaepro:n käytön. :( :(
"Ainesosat
Merellinen öljy* (kalmari),
kapselinkuori (kalagelatiini,
kosteudensäilyttäjä (glyseriini)),
L-askorbiinihappo (C-vitamiini),
kasviöljyt (safloriöljy, oliiviöljy ja auringonkukansiemenöljy vaihtelevina osuuksina),
leväuute (Haematococcus pluvialis),
D-alfa-tokoferoli (E-vitamiini),
täyteaine (piidioksidi),
L-selenometioniini,
emulgointiaine (soijalesitiini),
isosamettikukan uute (Tagetes erecta),
kolekalsiferoli (D-vitamiini),
hapettumisenestoaine (tokoferoliuute, askorbyylipalmitaatti), rosmariiniuute.

* Äyriäis- ja nilviäisallergikkojen käytettävä varoen.

Punaruskean värinsä kapseli saa levästä. Kapselin väri voi olla hieman epätasainen ja pilkukas, mikä johtuu levän luonnollisesta värityksestä. Kapselin gelatiinikuori valmistetaan kalasta.

Suositeltua annosta ei saa ylittää. Ei suositella alle 3-vuotiaille lapsille."
En tiedä ketään, kuka olisi sitä käyttänyt, enkä varmasti itse kokeile edes, koska siinä on montakin ainesta, mikä ei varmuudella sovi minulle. Tokoferoliuutteesta olen tullut kipeäksi ja siitä E-vitamiinista, mikä apteekkituotteissa ON soijaöljyä. Ravut olen oksentanut joskus ja levää kartan aktiivisesti, koska siitä tulee mahakipua. Onkohan tuo D-vitamiinivalmiste merinolampaan villarasvasta, lanoliinista tehty?

Leväuutteen valmistus:
Olen käyttänyt Vitaepro 5 vuotta 1 kapseli päivässä. Ei ole ollut suonenvetoa ei lihaskipuja. Vitapro sisältää Seleniä joka vahvistaa muistia. Omega rasvahapot vähentävät haitallista kolesterolia. Nyt viimeinen viikko, olen ollut ilman Vitaeprota, jaloissa suonenvetoja lihaksissa kipuja, niistä syistä johtuen aloitin Vitaepron käytön. Viimeinen viikko on ollut kokeilua ilman Vitapro:ta. Luin netistä artikkelin, että Ruotsalaistutkijat ovat tutkineet Vitapron tuotesisällön, eikä se vastaa ilmoittettua tuotemäärää. Voi olla, että henkilöt jotka ovat saaneet oireita Vitaprosta ovat ottaneet kapseleita 2 päivässä ja siksi saaneet oireita.
Voi myöskin olla jokin muu kuten C vitamiinin lliika-annostu. Liika-annostus voi muodostua jonkun muun vitamiinilähteen kanssa yhteis vaikutuksesta.

Aivan alitehoista roskaa.
Vitaepro on ylihinnoiteltua ja alitehoista humpuukia. D-vitamiinia on eli vain 15 µg vaikka jo lasten suositeltu päiväannos 25 milligrammaa ja aikuisten 100mg . Tuollaisella alimitoitetulla D-vitamiinin päiväannoksella ei ole juuri mitään hyötyä yleisterveyteen. Saati sitten jo iäkkäämän vanhuksen. Tulee halvemmaksi ostaa apteekista 100 mg d-vitamiinipurkki ja lisäksi kalaöljy marketista niin tulee tehokkaammaksi ja halvemmaksi kuin tv:ssä mainostettu vitaepro roska. Ehkä ainoa hyvä ainesosa on Vitaepro:ssa Omega 3 jota on 135 mg. Olen testannut Prisma marketista ostettua todella halpaa uutta Tesco kalaöljykapselia jossa on yhdessä kapselissa yhteensä 250mg vastaavasti Omega 3-rasvahappoja (DHA+EPA). Purkki maksaa vain noin 9 euroa ja purkissa on 240 kapselia. Vitaepro:ssa vaivaiset 50 kapselia.
Vitaepro hintalaatu suhde on todella kallis.

Tämä tuote on 1000 kertaa parempi, kuin VitaePro.

https://www.lifeextensioneurope.com/once-daily-health-booster-30-softgels-life-extension

ONCE DAILY eli yksi pilleri päivässä antaa lukuisia terveyshyötyjä!

Lähettävät HOLLANNISTA. Postitus siis EU-maasta, joten ei ole mitään riskiä, että joudut maksamaan maahantuontiveroja tai tulleja.

Tutustu myös laihdutustuotteisiin:
https://www.lifeextensioneurope.com/category/weight-management

LifeExtensionEurope-kaupasta tilatessasi muista ALENNUSkoodiksi laittaa
60130904
Eli 7 numeroa, ensimmäinen numero 6 ja vika 4.
Alennuskoodi on voimassa pysyvästi, ja sillä saa ENSIMMÄISESTÄ tilauksesta prosentuaalisen alennuksen. Jos haluat käyttää alennuskoodin uudestaan, luo uusi tili!

---8<---
Jos tarvitset edullisesti erektiolääkkeitä, http://medexpress.co.uk on halvin laillinen nettiapteekki EU-alueella. Kirjoittavat sinulle netin yli reseptin ja lähettävät suoraan postilaatikkoosi tai lähipostiisi.
Heillä on paljon asiakkaita Suomesta.
Alennuskoodi 183NAQ kannattaa hyödyntää, sillä saat ensimmäisestä tilauksesta £5 alennusta!

VINKKI:
Jos haluat käyttää alennuskoodia 183NAQ useassa MedExpress UK tilauksessa, luo aina uusi käyttäjätunnus, saat joka kerta alennuksen ensimmäiseen tilaukseen.

Muista tilausta vahvistaessa syöttää alennuskoodiksi
183NAQ

Tämä tuote on 1000 kertaa parempi, kuin VitaePro.

https://www.lifeextensioneurope.com/once-daily-health-booster-30-softgels-life-extension

ONCE DAILY eli yksi pilleri päivässä antaa lukuisia terveyshyötyjä!

Lähettävät HOLLANNISTA. Postitus siis EU-maasta, joten ei ole mitään riskiä, että joudut maksamaan maahantuontiveroja tai tulleja.

Tutustu myös laihdutustuotteisiin:
https://www.lifeextensioneurope.com/category/weight-management

LifeExtensionEurope-kaupasta tilatessasi muista ALENNUSkoodiksi laittaa
60130904
Eli 7 numeroa, ensimmäinen numero 6 ja vika 4.
Alennuskoodi on voimassa pysyvästi, ja sillä saa ENSIMMÄISESTÄ tilauksesta prosentuaalisen alennuksen. Jos haluat käyttää alennuskoodin uudestaan, luo uusi tili!

---8<---
Jos tarvitset edullisesti erektiolääkkeitä, http://medexpress.co.ukon halvin laillinen nettiapteekki EU-alueella. Kirjoittavat sinulle netin yli reseptin ja lähettävät suoraan postilaatikkoosi tai lähipostiisi.
Heillä on paljon asiakkaita Suomesta.
Alennuskoodi 183NAQ kannattaa hyödyntää, sillä saat ensimmäisestä tilauksesta £5 alennusta!

Erektiolääkkeiden lisäksi he myyvät myös kliinisesti tutkittua terveydenhuollon laitetta erektiohäiriön hoitoon:
VaxAid.
Johtavat urologit suosittelevat VaxAid-tuotetta.

VINKKI:
Jos haluat käyttää alennuskoodia 183NAQ useassa MedExpress UK tilauksessa, luo aina uusi käyttäjätunnus, saat joka kerta alennuksen ensimmäiseen tilaukseen.

Muista tilausta vahvistaessa syöttää alennuskoodiksi
183NAQ

Ainakin mitä itse tuotteesta tiedän, tuote on valmistettu täysin luonnon tuotteista eikä valmistuksessa ole käytetty synteettisiä ainesosia.
Itse aloitin käytön noin kuukausi sitten koemielessä enkä ole haittoja havainnut. Minulle tuli keväällä kynteen häiriö, jota aluksi epäilin sieneksi, mutta jonka lääkäri sanoi olevan jotain muuta, muttei tiennyt että mitä. Hoitoa siihen en saanut, koska lääkäri ei tiennyt, mikä kynttä vaivasi. Nyt VitaeProta syötyäni kynteni on parantunut, mutta en tiedä, että onko se Vp:n ansiota vai jotain muuta. Samaten selkäni ei ole enää myöskään vaivannut yhtä paljon kuin aiemmin ja viimeisen vkon aikana en ole tarvinnut kolmeen peräkkäiseen päivään särkylääkettä (normisti olen ottanut 2 panacodia tai arcoxiaa, määräyksestä riippuen viimeisen vuoden ajan joka pvä). Mutta kyynikko ja skeptikko kun olen, niin en vielä uskalla julistautua tuon tuotteen puolestapuhujaksi, mutta saatan pikkuhiljaa taipua, mikäli en muuta selitystä vaivojeni helpottamiselle löydä.
Käy ihmeessä lukemassa tietoa niiden kotisivuilta, mutta kannattaa sitä katsoa myös muita tietolähteitä.
Mutta ymmärrykseni mukaan on siis ihan luonnontuote ja turvallinen. Ja muutama muukin tuttavani käyttää eikä ainakaan haittaa ole ilmennyt.
Ja se, että se on kestotilaus on nyt vaan niiden tapa myydä sitä. Siitä pääsee eroon heti, kun itse haluaa. Ja toisten mielestä se on ihan kätevää, että tuotteet toimitetaan kotiin eikä niitä tarvitse itse marketeista hakea....
Haaaa ha ha haaa!

Yhteistyössä