Hyvä että sait varmuudenTänään kävin teettämässä verestä testin ja puhtaasti nega. Kylläpä helpottaa. Ehkä ne menkatkin kohta sieltä tulee. Mitä lie viallisia testejä ollut kun näyttivät mitä sattuu.
Dpo 9 ja rfsu:n herkkä puikko. On tää kyllästyttävä vaihe vieläpä lomalla niin aika ei kulu mihinkään..
Millaisia kokemuksia teillä on apteekin erittäin herkästä 10 vahvuus raskaustestistä? Antaako herkästi viivanpaikkaa?
Lämpimät onnittelut kaikille plussanneille
Ei oo mun mielestä enää viivanpaikka oon tehny noita testejä aikoinaan useammanMitä sanotte tästä? Apteekin ultra kyseessä
Voi apua!!!! Mä tärisen pc oli pelkkä hailura vielä mutta tää 10miu..
Ei oo mun mielestä enää viivanpaikka oon tehny noita testejä aikoinaan useamman
@hippogryfi on siinä munkin mielestä haamu
@Vimpyli88 onks sulla mikä kierronvaihe menossa? Ootko testannu ovista jossain vaiheessa? Mulla on ollut vatsakipua nyt oikeestaan kokoajan oviksesta asti, samanlaisia kipuja mitä just ennen ovista eli voi hämätä Muoks. En tiedä tarkotitko ovistuntemuksilla kipuja
Miina: kyllä nyt alkaa näyttää jo haamulaiselta selvästi
Oi miksi sitä pitää katsoa tuota tikkua ennen kuin 5min on täynnä. Mulla taas 2-3min kohdalla hyppäsi sydän kurkkuun kun näin selvän toisen viivan. Sitten se kuitenkin haaleni.
https://aijaa.com/sgo0Sy
Kuva siis otettu 2-3min kohdalla. Se viiva on ihan näkyvä ja sitten se haalenee. Hitto näitä viivanpaikkoja
Tässä PC luiskassa tuo vaakasuorassa tummuva väri elää justiin samalla lailla. Tuo varsinainen viivanpaikankohta ei liiku, vaan se kohta vain haalistuu. Mutta tiedän kyllä mistä puhut. Joskus aikoinaan muutaman raskauskeijun halpatikun dipanneenaMulla ne raskauskeijun 25 liuskat tekee sitä ennä niihin minuutin jälkeen ilmestyy ihan tosi selkeä punainen viiva. Melkein kuin kirkuva plussa mutta sitten se viiva lähtee pikkuhiljaa siirtymään oikealle ja lopultä häviää kontrolliviivaan. Ekalla kerralla sain melkein slaagin. Täytyy ehkä kuvata tuo tapahtuma kun seuraavaksi testaan. Niitä tuolla kaapissa kumminkin on vielä jokunen kymmen.
Täytyykin huomenna vilkaista uudestaan. Mutta tosi hassuja kuvioita. Ja siis testejä oon tehny yhteensä varmaan satoja ja tämä oli ensimmäinen tälläinen.@Scott3 en tiedä muista testeistä mut rfsun liuskat on antanu semmosia lumihiutaleen näkösiä kuvioita ja pc liuskoissa on muutamassa tullut nyt vastaan ennen tekoa 2 harmaata pystyviivaa, eli viivanpaikat valmiina. Kaikki siis ilmeisesti mahdollista!