Jäikö se siihen? Mulla tuo rfsu on tehny joitain kertoja just noin, että selvä nega mut sit se väri alkaa "nousemaan uudestaan" ja näyttää plussalle, mutta kulkee loppuun asti ja negaksi muuttuu taas. Toivottavasti sulla pysy. On vähän värikertymän näköinen tuo.. pidän peukkuja!Mitäs tää nyt on? RFSUn liuska. Ekat noin 7 minuuttii testi nega/max viivanpaikka, kunnes yhtäkkiä alkaa värjäytymään testiviivan kohdalta ja tulos on...POSITIIVINEN(KO)?! Ja nopeasti ilmestyi kun alkoi ilmestymään, joku 10 sekuntia. Häiritsee vaan se että viiva on suttuinen, viallinen testi?
katso liitettä 4194
Mä sain viime kuussa noita viivoja pc:hen ja lopulta kellontarkat menkat kaksi päivää myöhässä ja kestivät kaksi päivää pidempään. Kemiallinen?Pregcheckeillä testailen. Tän aamuiseenkin tuli haalea viiva. Kp 33/30. Ikinä en oo pc testeihin tämmösiä saanut. Ärsyttää, kun ei tiedä.. Menkatkaan ei oo koskaan näin myöhässä.
Ylempi eilinen, alempi tän aamuinen.
Tossa on kyllä haamu minunkun silmään, vaikka myös levahtanut@stindepinde Kiitos!
@nelHM Jäi kyllä, mutta liian lähelle kontrolliviivaa eikä ole suora viiva. Tais olla ihan susi tuo testi.
@Tiutau13 Lähetin miehen hakeen lisää eikä ollut kuin rfsu joten toi niitä lisää.
Ja nyt menikin homma mielenkiintoiseksi...nimittäin testiin tuli ehkä haalea haamunen, itse pessimistinä kuitenkin oletin viivanpaikaksi ja jätin kuivumaan. Kun tulin takaisin, näytti tältä??
katso liitettä 4204
Eli ihan kuin olisi kastunut, mutta siihen ei pitäisi olla mahdollisuutta. Oletan että väri lähtenyt taas "leviämään uudelleen"...viivaan ilmestynyt myös hieman hieman punaisuutta (sen verran et livenä mies, joka ei näe viivanpaikkoja, näki jopa ihan vähän väriä)
Voi, kyllä sen nyt on pakko olla jo oikea haamu!! Tää on erilainen, mitä sun joka kk saadut viivanpaikat/haamut ollu. Tässä on väriä . Pidän peukkuja tosi kovasti!
Mäkin niin toivon. Tein illalla vielä 4 tunnin pidätyksellä uuden rfsun testin. Mut se pissa oli varmaan saman vahvuista kun kahden tunnin kun joutuu juomaan näillä helteillä. Tuli samanlainen viiva kun tuohon edelliseen. On se julmaa jos nämäkin viivat olis viivanpaikkoja vaan.Voi, kyllä sen nyt on pakko olla jo oikea haamu!! Tää on erilainen, mitä sun joka kk saadut viivanpaikat/haamut ollu. Tässä on väriä . Pidän peukkuja tosi kovasti!