Niin niin, elvistele nyt siellä sitte sinnäe*hörppii kahviaan kulmat kurtussa*Mä olen säästynyt ötököiltä. Ei ole tulleet sisälle.
Niin niin, elvistele nyt siellä sitte sinnäe*hörppii kahviaan kulmat kurtussa*Mä olen säästynyt ötököiltä. Ei ole tulleet sisälle.
Niin niin, elvistele nyt siellä sitte sinnäe*hörppii kahviaan kulmat kurtussa*
Leikkauksen odottelun kannalta hyvä. Ja muuthan toki järjestävät ne synttärit koska sä et kykene. Olet vaan ja nautit siitä kun sua passataan.Ai ni käsileikkaus siirtyi viikon aiemmaksi eli 22.8. Huono puoli vaan on että synttärit olis 26.pv mutta eipä silloin leivota tai juhlita.
Leivo jotakin pakkaseen? Tai joku muu leipoo? Juhlit sitten kun jaksat.Ai ni käsileikkaus siirtyi viikon aiemmaksi eli 22.8. Huono puoli vaan on että synttärit olis 26.pv mutta eipä silloin leivota tai juhlita.
Joo,siis kiva on että pääsen aiemmin leikkaukseen. Pöh,ei noi mitään leivo tai järjestä synttäreitä. Sisarukset ei ees muista millon ne on eivätkä ruppeis mittään hommaamaan. Anoppi ei jaksa ja kälyt ei muista / kerkiä.Leikkauksen odottelun kannalta hyvä. Ja muuthan toki järjestävät ne synttärit koska sä et kykene. Olet vaan ja nautit siitä kun sua passataan.
Mut nyt tulikin kamala ajatus mieleen. Et pysty silloin edes palstailemaan?
No juu,vois ehkä etuajassa leipoo kakkupohjan tai jotain ja juua etukäteen kakkukahvit.Leivo jotakin pakkaseen? Tai joku muu leipoo? Juhlit sitten kun jaksat.
Sadetakit on kiihoittavia
Kerrankin olen kanssasi jostain samaa mieltä...outoamulla kyllä saetakki vie parraan terän naatiskelusta
siksi en käytä
yleensä saetakin joutuu pukemaan mies mutta on niitä vissiin nykyään naisillekkiKai se sadetakki sit riisutaan kun on ensiksi kiihotuttu siitä.
Tai mistäs mä tiiän. Yksikin heppu halusi että mulla oli jotkut ihme kumivermeet (näytin mun mielestä lähinnä joltain TMNT-sarjan kilpikonnahahmolta niissä ruskean- ja vihreänsävyisissä) ihan loppuun asti.
PogostantautiNoin pieniä ei tarvitse pelätä koska näillä leveysasteilla eivät levitä vaarallisia tauteja paitsi punkit. Mutta malariasääskiä täällä ei ole.
Mää en siitä mirristä niin perusta mutta Mr Vicepresident tuntuu olevan niistä aikas innostunut.Apua, mä rrrakastan mun mirriäni niiiiin paljonnn