The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ai ni käsileikkaus siirtyi viikon aiemmaksi eli 22.8. Huono puoli vaan on että synttärit olis 26.pv mutta eipä silloin leivota tai juhlita.

r0s
Ai ni käsileikkaus siirtyi viikon aiemmaksi eli 22.8. Huono puoli vaan on että synttärit olis 26.pv mutta eipä silloin leivota tai juhlita.
Leikkauksen odottelun kannalta hyvä. Ja muuthan toki järjestävät ne synttärit koska sä et kykene. Olet vaan ja nautit siitä kun sua passataan.

Mut nyt tulikin kamala ajatus mieleen. Et pysty silloin edes palstailemaan?

• Tykkää
Reactions: Kais
Leikkauksen odottelun kannalta hyvä. Ja muuthan toki järjestävät ne synttärit koska sä et kykene. Olet vaan ja nautit siitä kun sua passataan.

Mut nyt tulikin kamala ajatus mieleen. Et pysty silloin edes palstailemaan?
Joo,siis kiva on että pääsen aiemmin leikkaukseen. Pöh,ei noi mitään leivo tai järjestä synttäreitä. Sisarukset ei ees muista millon ne on eivätkä ruppeis mittään hommaamaan. Anoppi ei jaksa ja kälyt ei muista / kerkiä.
Mies kyllä leipois mutta voi olla hankalaa näön takia. Joo ei varmaan pysty ainakaan leikkauspäivänä palstailemaan :D:D
Muutaman päivän päästä ehkä vois kokeilla toisella kädellä :unsure:

Leivo jotakin pakkaseen? Tai joku muu leipoo? Juhlit sitten kun jaksat.
No juu,vois ehkä etuajassa leipoo kakkupohjan tai jotain ja juua etukäteen kakkukahvit.
Mies ehkä voi leipoo mut on hankalaa ton näön takia. Anoppi ei jaksa ja mun sisarukset ei leivo. + Pitää olla kakku/ kääretorttu taikina perunajauhoilla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
r0s
Kai se sadetakki sit riisutaan kun on ensiksi kiihotuttu siitä.

Tai mistäs mä tiiän. Yksikin heppu halusi että mulla oli jotkut ihme kumivermeet (näytin mun mielestä lähinnä joltain TMNT-sarjan kilpikonnahahmolta niissä ruskean- ja vihreänsävyisissä) ihan loppuun asti. :ROFLMAO:

Kai se sadetakki sit riisutaan kun on ensiksi kiihotuttu siitä.

Tai mistäs mä tiiän. Yksikin heppu halusi että mulla oli jotkut ihme kumivermeet (näytin mun mielestä lähinnä joltain TMNT-sarjan kilpikonnahahmolta niissä ruskean- ja vihreänsävyisissä) ihan loppuun asti. :ROFLMAO:
yleensä saetakin joutuu pukemaan mies mutta on niitä vissiin nykyään naisillekki

Yhteistyössä